Pełna lista komend CS:GO – Znajdziesz tu komendy na celownik, FPS, HUD, boty i wiele więcej.
Wiele ustawień CS:GO jest teraz dostępnych z poziomu gry, lecz w dalszym ciągu CS:GO posiada masę innych ustawień, które możemy dostosować jedynie za pomocą komend. W tej liście komend poznasz wszystkie przydane komendy CS:GO, które pomogą Ci w dostosowaniu gry idealnie pod swmodel_presetpos – Ustala presiebie.
Znajdziesz tu przeróżne komendy, od komend na celownik, po ustawienia HUDU aż do komend, które mogą zwiększyć liczbę FPS. Lista nie zawiera komend niedziałających jak i komend serwerowych, komendy serwerowe oraz sv_cheats znajdziesz w innym wpisie.
Spis treści:
- Gdzie wpisywać komendy?
- Przydatne komendy CS:GO na Celownik
- Komendy na dostosowanie HUD
- Komendy na pozycje broni
- Komendy na boty
- Obsługa dema i komendy obserwatora
- Komendy na ustawienia myszki
- Komendy dźwiękowe oraz głosowe
- Komendy na połączenie z serwerem
- Komendy Killcam
- Komendy radiowe
- Lista dostępnych klawiszy
- Wszystkie pozostałe komendy
Gdzie wpisywać komendy?
Przede wszystkim, aby korzystać z poniższych komend musimy aktywować konsolę w grze. Konsole w CS:GO możemy włączyć opcjach – wystarczy, że do nich przejdziemy i w zakładce „Gra” aktywujemy opcję „Włącz Konsolę (~).
Po aktywacji konsoli w opcjach CS:GO możemy ją włączyć za pomocą klawisza „~” – znajduje się on zaraz pod klawiszem ESC. Gotowe! od teraz możemy wpisywać poniższe komendy w naszej konsoli. Zdecydowana większość poniższych komend wymaga podania dodatkowej wartości, dzięki której możemy dostosować np. wielkość celownika. Przykładowo: cl_crosshairsize X zamiast X wpisujemy jakąś wartość np. 0.5 lub 1.0 – czym większą wartość podamy tym większy nasz celownik będzie.
Wiele komend może się nie zapisać lub później się zmienić. Jeśli chcemy, aby nasze ustawienia komend były zawsze zapisane i wczytywały się z każdym uruchomieniem gry, niezbędny będzie do tego plik config. Wszystko odnośnie configu jak i tworzenia go znajdziesz w tym wpisie – Jak zrobić config CS:GO
KOMENDY NA CELOWNIK
Niestety, ale w dalszym ciągu w CS:GO brakuje oficjalnego narzędzia do tworzenia celownika. UPDATE: Pod koniec lutego 2020 pojawił się kreator celownika w menu gry. Na szczęście, z pomocą w tworzeniu celownika przychodzą komendy, które znajdziesz poniżej. Wszystkie te komendy pomogą Ci w stworzeniu wymarzonego celownika w CS:GO. Dzięki nim ustalisz wielkość celownika, przeźroczystość, styl, kolor i wiele więcej.
crosshair [0-1] – Wyłączenie/Włączenie celownika w CS:GO.
cl_crosshair_drawoutline – Wyświetla czarny kontur wokół celownika dla jego lepszej widoczności.
cl_crosshair_friendly_warning [0/1/2] – Wyświetla kółko wokół celownika gdy namierzymy na członka naszej drużyny. Ustawiając na 2 aktywujemy tę funkcję na każdym celowniku.
cl_crosshair_outlinethickness – Ustala grubość czarnej linii wokół celownika jeśli z niej korzystamy.
cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy [0/1] – Włączenie komendy spowoduje lekkie rozmycie linii celownika w lunecie podczas stania.
cl_crosshair_sniper_width – Ustala grubość linii celownika w lunecie. Bronie AWP, Scout AUG itp.
cl_crosshair_t [0-1] – Aktywuje celownik w stylu T. (Usuwa górną kreskę w celowniku).
cl_crosshairusealpha [0/1] – Czy przeźroczystość w celowniku ma działać. Bez tego komenda cl_crosshairalpha nie zadziała.
cl_crosshairalpha – Ustala przeźroczystośc celownika w CS:GO.
cl_crosshaircolor – Ustaw kolor celownika. Wartości między 0 a 1.
cl_crosshaircolor_b [0-255] – Nasycenie niebieskiego koloru w naszym celowniku.
cl_crosshaircolor_g [0-255] – Nasycenie zielonego koloru w naszym celowniku.
cl_crosshaircolor_r [0-255] – Nasycenie czerwonego koloru w naszym celowniku.
cl_crosshairdot [0-1] – Aktywuje lub wyłacza kropkę na środku celownika.
cl_crosshairgap – Ustala odległość między liniami w celowniku.
cl_crosshairgap_useweaponvalue [0-1] – Jeśli włączone, przerwa w celowniku będzie się dynamicznie dostosowywała w zależności od wyposażonej broni.
cl_crosshairsize – Komenda ustalająca wielkość celownika.
cl_crosshairthickness – Komenda ustalająca grubość celownika w CS:GO.
cl_crosshairstyle [0-5] – Ustala rodzaj naszego celownika w grze.
cl_crosshair_dynamic_maxdist_splitratio – Ustala jak bardzo celownik ma się otwierać podczas strzelania lub biegu jeśli używasz cl_crosshairstyle 2.
cl_crosshair_dynamic_splitalpha_innermod – Poziom przeźroczystości celownika podczas biegu jeśli używasz cl_crosshairstyle 2.
cl_crosshair_dynamic_splitalpha_outermod – Poziom przeźroczystości celownika podczas biegu jeśli używasz cl_crosshairstyle 2.
cl_crosshair_dynamic_splitdist – Odległość rozszerzenia celownika podczas biegu jeśli używasz cl_crosshairstyle 2.
cl_fixedcrosshairgap – Określa odstęp między liniami w celowniku. Styl „Fixed”.
weapon_reticle_knife_show [0-1] – Komenda na włączenie/wyłączenie celownika w nożu.
KOMENDY NA HUD
Poniżej znajdziesz zestawienie wszystkich komend CS:GO na dostosowanie HUDU, czyli wszystkiego co znajduje się na naszym ekranie. Wielkość radaru, kolor hudu, styl wyświetlanego zdrowia i nie tylko.
cl_autohelp – Wyłącza lub włącza podpowiedzi w grze. Jak np. Przełączono na tryb serii, automatyczny.
cl_buywheel_nomousecentering [0/1] – Włącza/Wyłącza automatyczne centrowanie kursora w menu zakupów.
cl_buywheel_nonumberpurchasing [0/1] – Włącza/Wyłącza kupowanie broni klawiszami numerycznymi.
cl_disablehtmlmotd [0/1] – Wyłącza lub włącza wyskakujące okna MOTD.
cl_hide_avatar_images [0/1] – Ukrycie awatarów innych graczy. 0 – Wyłącz ukrywanie. 1 – Ukryj wszystkie, 2 – Ukrycie wszystkich oprócz znajomych.
cl_hud_background_alpha – Przeźroczystośc tła hudu.
cl_hud_bomb_under_radar [0/1] – Włącza pokazywanie bomby pod radarer, gdy ją posiadamy.
cl_hud_color – Zmiana koloru hudu w CS:GO. 1 = biały 2 = jasno niebieski 3 = ciemno niebieski 4 = fioletowy 5 = czerwony 6 = pomarańczowy 7 = żółty 8 = zielony 9 = różowy.
cl_hud_healthammo_style [0/1] – Zmiena styl wyświetlanych punktów zdrowia.
cl_hud_playercount_pos [0/1] – Pozycja wyświetlania graczy w HUD. 0 = domyślnie (góra), 1 = dół
cl_hud_playercount_showcount – Styl wyświetlanych awatarów w HUD. 0 = Wyświetla awatary graczy, 1 = Wyświetla tylko liczbę żyjących graczy.
cl_hud_radar_scale – Ustala wielkość radaru w CS:GO.
cl_draw_only_deathnotices [0/1] – Sprawia, że w hudzie pozostaje jedynie celownik oraz killfeed. (Używane do nagrywania demek)
cl_drawhud [0/1] – Całkowite wyłączenie HUD. Wymagane sv_cheats 1.
cl_drawhud_force_deathnotices [-1/0/1] – 1 – Wymusza wyświtlanie killfeeda, nawet gdy hud jest wyłączony. -1 – całkowite wyłączenie.
cl_drawhud_force_radar [-1/0/1] – 1 – Wymusza wyświtlanie radaru, nawet gdy hud jest wyłączony. -1 – całkowite wyłączenie.
cl_drawhud_force_teamid_overhead [-1/0/1] – 1 – Wymusza wyświtlanie nicku oraz wyposażenia nad głowami graczy, nawet gdy hud jest wyłączony. -1 – całkowite wyłączenie.
cl_drawhud_specvote [0/1] – Determinuje czy interfejs głosowania ma być widoczny podczas przebywania na spect.
cl_radar_always_centered [0/1] – Ustawienie na 0 sprawi, że radar będzie wyświetlał całą mapę. W przeciwnym razie radar będzie przybliżony na pozycję gracza.
cl_radar_icon_scale_min – Ustawia wielkość ikon na radarze (gracze, bomba itp). Prawidłowe wartości to 0,4 do 1,25.
cl_radar_rotate [0/1] – Włącza lub wyłącza rotacje radaru, gdy się obracamy.
cl_radar_scale – Ustawia skalę mapy radaru. Prawidłowe wartości to 0,25–1,0.
cl_radar_square_with_scoreboard – Jeśli włączone, radar przełączy się na kwadrat, gdy tablica wyników będzie widoczna.
cl_reload_hud – Resetuje ustawiena skali HUD.
cl_radial_radio_tab – Brak opisu dla tej komendy.
cl_radialmenu_deadzone_size – Brak opisu dla tej komendy.
cl_show_clan_in_death_notice – Włącza lub wyłącza pokazywanie tagów klanu w killfeedzie.
cl_showerror – Włącza panel do wyświetlania błędów.
cl_showfps [0/1/3/4/5] – Wyświetla pokazywanie FPS w CS:GO.
cl_showhelp – Komenda na wyłączenie podpowiedzi w grze.
cl_showloadout – Włącza lub wyłącza wyświetlanie aktualnego wyposażenia.
cl_showpluginmessages2 – Zezwala pluginikm na wyświetlanie wiadomości.
cl_showpos – Komenda na wyświetlanie prędkości poruszania w CS:GO.
cl_scoreboard_mouse_enable_binding – Ustala pod jakim klawiszem ma się aktywować kursor w tabeli wyników. Standardowo +attack2. Lista klawiszy na samym końcu wpisu.
cl_teamid_overhead_mode – Tryb wyświetlania nicków nad głowami graczy. 0 – wyłącza, 1 = znaczek; 2 = nick oraz wyposażenie.
drawradar – Wyświetla radar.
drawoverviewmap – Wyświetla okno podglądu mapy.
gameinstructor_enable – Włącza lub wyłącza podpowiedzi w grze.
gameinstructor_reset_counts – Resetuje wszystkie wyświetlane podpowiedzi w grze.
hideconsole – Ukrywa konsolę.
hideoverviewmap – Ukrywa podgląd mapy. Który jest dostępny pod CTRL podczas oglądania.
hidepanel – Brak opisu dla tej komendy.
hideradar – Ukrywa radar. Zamiast tego użyj cl_drawhud_force_radar.
hidescores – Ukrywa tabele wyników.
hud_reloadscheme – Komenda do odświeżania hudu.
hud_scaling – Zmiana wielkości hud w CS:GO.
hud_showtargetid [0/1] – Czy ma wyświetlać wrogie nicki graczy, gdy na nich namierzymy.
hud_subtitles [plik] – Wyświetla napisy z pliku tekstowego.
hud_takesshots [0/1] – Czy gra ma wykonywywać automatyczne screenshoty tabeli wyników pod koniec meczu.
safezonex X – Ustala poziomy odstęp hudu względem monitora.
safezoney X – Ustala pionowy odstęp hudu względem monitora.
log_color – Zmiena kolor konsoli. Więcej informacji
KOMENDY NA POZYCJE BRONI
Komendy na pozycję broni pozwolą Ci na dostosowanie odległości trzymanej broni, trzymanie broni w lewej ręce, wyłączenie trzesienia się broni czy też nawet wyłączenie trzensienia się celownika w AWP.
cl_bob_lower_amt – Ustala poziom oddalenia broni podczas ruchu.
cl_bobamt_lat – Ustala poziom ruszania się broni na boki podczas ruchu.
cl_bobamt_vert – Ustala poziom ruszania się broni góra/dół podczas ruchu.
cl_bobcycle – Częstotliwość drgania broni podczas ruchu.
cl_righthand [0/1] – Komenda na broń w lewej ręcę. 0 – lewa, 1 – prawa.
cl_viewmodel_shift_left_amt – Poziom przesunięcia się broni w lewo wraz ze wzrostem celności strzału.
cl_viewmodel_shift_right_amt – Poziom przesunięcia się broni w prawo, gdy maleje dokładność strzelania.
viewmodel_fov – Ustala oddelenie broni.
viewmodel_offset_x – Ustala pozycję broni prawo/lewo.
viewmodel_offset_y – Ustala pozycję broni przód/tył.
viewmodel_offset_z – Ustala pozycję broni góra/dół.
viewmodel_presetpos – Ustala preset pozycji broni i resetuje aktualną pozycję broni. 0 – Własne 1 – Pulpit, 2 – Kanapa, 3 – Klasyczny.
viewmodel_recoil – Poziom odrzutu widoczny na broni podczas strzelania.
strong> r_drawviewmodel – Ukrycie posiadaniej broni. Wymagane sv_cheats 1.
KOMENDY NA BOTY CS:GO
Niżej znajsziesz komendy CS:GO na boty, dzięki którym będziesz mógł spożądzić z nimi trening. Lista komend na dodawanie botów, wyrzucanie botów, włączenie noża u botów i wiele więcej.
bot_add – Dodawanie bota do losowej drużyny. Dopisując T albo CT wybierzemy drużyne do której bot ma dołączyć. Przed użyj komend mp_limitteams 0 oraz mp_autoteambalance 0.
bot_add_ct – Dodaje bota to drużyny Anty Terrorystów. Przed użyj komend mp_limitteams 0 oraz mp_autoteambalance 0.
bot_add_t – Dodaje bota to drużyny Terrorystów. Przed użyj komend mp_limitteams 0 oraz mp_autoteambalance 0.
bot_all_weapons – Pozwala botom korzystać ze wszystkich rodzajów broni.
bot_allow_grenades [0/1] – Włącza lub wyłącza możliwość zakup granatów botom.
bot_allow_machine_guns [0/1] – Jeśli niezerowe, boty mogą korzystać z karabinu maszynowego.
bot_allow_pistols [0/1] – Ustala czy boty mogą grać pistoletami.
bot_allow_rifles [0/1] – Ustala czy boty mogą grać karabinami.
bot_allow_rogues [0/1] – Ustala czy boty mają reagować na komendy radiowe.
bot_allow_shotguns [0/1] – Ustala czy boty mogą grać strzelbami.
bot_allow_snipers [0/1] – Ustala czy boty mogą grać karabinami snajperskimi.
bot_allow_sub_machine_guns [0/1] – Ustala czy boty mogą grać karabinkami SMG.
bot_autodifficulty_threshold_high [-20/20] – Ustala maksymalny poziom trudności botów.
bot_autodifficulty_threshold_low [-20/20] – Ustala mininalmy poziom trudności botów.
bot_chatter [off, radio, minimal, normal] – Ustala „rozmowność” botów poprzez radio.
bot_crouch [0/1] – Wyłącza lub wyłącza ciągle kucanie botów.
bot_stop [0/1] – Boty stają w miejscu.
bot_place [0/1] – Ustawia bota w danej pozycji na mapie.
bot_mimic [0/1] – Boty odwzorowują nasze ruchy.
bot_zombie [0/1] – Włącza tryb „zombie” na botach przez co nie atakują.
bot_debug [0/1] – Aktywuje lub dezaktywuje logi botów.
bot_debug_target – Aktywuje lub dezaktywuje log danego bota (?).
bot_defer_to_human_goals – Jeśli niezerowe i w zespole jest człowiek, boty nie wykonają zadań scenariuszowych.
bot_defer_to_human_items – Jeśli niezerowe i w zespole jest człowiek, boty nie otrzymają przedmiotów ze scenariusza.
bot_difficulty [0,1,2,3] – Poziom trudności botów. 0 = łatwy, 1 = normalny, 2 = trudny, 3 = ekspert.
bot_dont_shoot [0/1] – Jeśli ustawione na 1, boty nie będą oddawać strzałów.
bot_join_after_player – Jeśli ustawione na 1, boty czekają, aż gracz dołączy do drużyny, zanim wejdą do gry.
bot_join_team [any,t,ct] – Ustawia do jakiej drużyny mają dołączać boty. Any – do każdej, T – to Terrorystów, CT – do Anty Terrorystów.
bot_kick – Wyruca wszystkie boty z serwera. Dopisująć CT lub T wyrzucimy boty z wybranej drużyny.
bot_kill – Zabija wszystkie boty. Dopisując T lub CT wybierzemy drużynę w której boty mają być zabite.
bot_knives_only [0/1] – Ogranicza boty do używania wyłącznie noży.
bot_pistols_only [0/1] – Ogranicza boty do używania wyłącznie pistoletów.
bot_snipers_only – Ogranicza boty do używania wyłącznie karabinów snajperskich.
bot_ignore_players [0/1] – Jeśli 1 boty będą ignorować graczy.
bot_randombuy [0/1] – Czy boty mają kupować losowe bronie czy korzystać z przepisanych.
bot_max_hearing_distance_override – Ustala z jakiej odegłości boty mają słyszeć przeciwnika.
bot_max_visible_smoke_length – Maksymalna odegłość z jakiej widzą boty przez granaty dymne.
bot_max_vision_distance_override – Ustala odegłość z jakiej boty widzą przeciwnika.
bot_quota – Określa całkowitą liczbę botów na serwerze.
bot_quota_mode [normal,fill,match] – Ustala tryb dodawania botów na serwerze.
bot_coop_force_throw_grenade_chance – TRYB COOP – Ustala szanse na rzucanie granatów poprzez boty.
bot_coop_idle_max_vision_distance – TRYB COOP – Maksymalna odegłość z jakiej boty widzą przeciwnika.
KOMENDY DO OBSŁUGI DEMA
Zestawienie komend, które pomogą Ci w obsłudze demek w CS:GO. Między innymi komenda na odtwarzanie dema czy nagrywanie dema. Jeśli szukasz komend na wyłączenie HUD do nagrywania np. fragmovie zerknij do komend w selekcji HUD.
playdemo Odtwarza demo z daną nazwą z folderu /csgo/.
demoui – Włącza / ukrywa menu odtwarzacza dema.
demo_goto – Przeskakuje do lokalizacji czasowej dema.
demo_gototick – Przeskakuje do lokalizacji czasowej dema.
demo_info – Wyświetla informacje o aktualnie odtwarzanym demku.
demo_listhighlights – wyświetla listę wszystkich najważniejszych danych dla wersji demonstracyjnej.
demo_listimportantticks – Wymień wszystkie ważne tiki w demie.
demo_pause – Wstrzymuje odtwarzanie demka.
demo_resume – Wznawia odtwarzanie demka.
demo_strict_validation – Brak opisu komendy.
demo_timescale – Ustawia szybkość odtwarzania dema.
demo_togglepause – Wsytrzymuje/Wznawia odtwarzanie dema.
demolist – Brak opisu komendy.
demos – Komenda crashująca gre.
nextdemo – Dod kolejne demo w sekwencji. (Raczej nie działa)
record – Rozpoczyna nagrywanie demka.
scandemo [nazwa] – Skanowanie pliku (.dem) w poszukiwaniu określonych zdarzeń w grze i jego danych.
stop – Zatrzymanie nagrywania dema.
stopdemo [nazwa] – Zatrzymanie odtwarzania dema.
KOMENDY OBSERWATORA
Wszystkie przydatne komendy dotyczące trybu obserwatora. Jeśli tworzysz filmy lub komentujesz mecze, to z pewnością znajdziesz tu coś dla siebie.
cl_disablefreezecam [0/1] – Włącza lub wyłącza freezecam na osobie, która nas zabiła.
cl_dz_playagain_auto_spectate – Aktywuje automatyczne przełączenie do trybu obserwowania po kliknięciu przycisku „Zagraj ponownie”. Tryb Strefa Zagrożenia.
cl_obs_interp_enable – Wyłącza/wyłącza płynne przejście kamery między graczami.
cl_observercrosshair – Włączenie/Wyłączenie celownika będąc w trybie obserwatora.
cl_spec_follow_grenade_key – Przypisuje klawisz śledzenia rzuconego granatu. 0 = ALT, 1 = LSHIFT, 2 = R.
cl_spec_mode – Zapisuje ostatni tryb obserwatora.
cl_spec_show_bindings – Wyświetla skróty klawiszowe w trybie obserwatora.
cl_spec_stats – Włacza lub wyłącza wyświetlanie statystyk graczy w HUD.
cl_spec_swapplayersides – Przełącza nazwy drużyn oraz graczy w HUD obserwatora.
cl_spec_use_tournament_content_standards [0/1] – Wyłącza tagi broni dla obserwatora oraz wymusza oficjalne nicki graczy jeśli dostępne.
spec_cameraman_set_xray – Włącza lub wyłącza XRAY podczas oglądania GOTV lub dema.
spec_dz_group_teams – Jeśli jest ustawiony, zgrupuje graczy w swoich drużynach, aby obserwować, jeśli 0, liczby będą domyślnymi indywidualnymi graczami
spec_glow_decay_time – Czas zanikania blasku po wykonaniu hałasu przez gracza.
spec_glow_full_time – Czas wyświetlania specjalnej kontury wokół gracza po wykonaniu hałasu.
spec_glow_silent_factor – Wielkość kontury wokół gracza, gdy nie hałasuje.
spec_glow_spike_factor – Wielkość specjalnej kontury gracza, gdy wywoła hałas.
spec_glow_spike_time – Czas przez jaki ma wyświetlać specjalną konutrę gracza, gdy wywoła hałas.
spec_goto [coords] – Przeności kamerę obeserwatora do danych koordynatów.
spec_hide_players [0/1] – Włącza lub wyłącza pokazywanie graczy z boku ekranu.
spec_lerpto [coords] – Płynne przejście kamery do danych koordynatów.
spec_lock_to_accountid – Blokuje kamerę na graczu z danym steamID.
spec_menu – Aktywuje menu obserwatora. (Brak dokładniejszych informacji).
spec_mode – Ustawia tryb obserwatora. (Brak dokładniejszych informacji).
spec_next – Włącza obeserwowanie następnego gracza.
spec_prev – Przełącza na poprzedniego oglądającego gracza.
spec_player – Przełącza na oglądanie gracza względem indexu.
spec_player_by_accountid [steamID] – Przełącza na oglądanie gracza z danym steamID.
spec_player_by_name [nick] – Przełącza na oglądanie gracza z danym nickiem.
spec_pos – Wyświetla koordynaty pozycji naszej kamery.
spec_show_xray [0/1] – Włącza lub wyłącza XRAY podczas oglądania dema. Wyświetlanie konkur graczy oraz ich nicki i wyposażenie nad głowami.
spec_usenumberkeys_nobinds [0/1] – Aktywuje możliwość wyboru graczy klawiszami slot1, slot2 itd. Standardowo włączone.
KOMENDY CS:GO NA USTAWIENIA MYSZKI
Dzięki niektórym komendom możemy dostosować ustawienia myszki w grze. Dzięki tym spisie komend, dowiesz się jak za ich pomocą dostosujesz czułość myszki, wyłączysz akceleracje czy też zmienisz osie.
cl_mouselook [0/1] – 1 – rozgladanie się za pomocą myszki. 0 rozglądanie się za pomocą klawiatury.
sensitivity – Zmienia czułość myszy.
zoom_sensitivity_ratio_joystick – Ustala czułość myszki podczas włączonej lunety w dżojstikach.
zoom_sensitivity_ratio_mouse – Ustala czułość myszki podczas włączonej lunety w myszce.
m_customaccel [0/1] – Włącza lub wyłącza akceleracje myszy. Lepiej ustawić na 0.
m_customaccel_exponent – Ustala od jakiej prędkości ruchu myszki akceleracja ma się aktywować.
m_customaccel_max – Ustala maksymalną prędkość akceleracji.
m_customaccel_scale – Ustala niestandardową wartość przyspieszenia myszy.
m_forward – Brak opisu dla tej komendy.
m_mouseaccel1 – Początkowy próg przyspieszenia myszy (2x ruch).
m_mouseaccel2 – Drugi próg przyspieszenia myszy (ruch 4x).
m_mousespeed [0/1/2] – 0 – wyłącza. 1 – włącza próg początkowy, 2 – włącza próg dodatkowy (tylko Windows 2000).
m_pitch – Ustala czułość myszki góra/dół. Standardowa wartość to 0.022.
m_rawinput [0/1] – Czy myszka ma pobierać ustawienia prosto z windowsa oraz samej myszki.
m_side – Brak opisu dla tej komendy.
m_yaw – Ustala czułość myszki prawo/lewo. Standardowa wartość to 0.022.
KOMENDY NA DŹWIĘK ORAZ GŁOS
CS:GO posiada wiele ciekawych komend, które dotyczą dźwięku w grze jak i komukinacji głosowej. Poniżej znajdziesz pełne zestawienie tych komend. Znajdziesz tutaj komendę na wyłączenie czatu głosowego, podgłoszenie mikrofonu, komendę na mutowanie danego gracza czy też wyłączenie zbędnej muzyki podczas gry, która może zagłuszyć nam przeciwnika.
cl_voice_filter – Wskazuje jakich graczy możemy słyszeć po steam id. Przykład – „cl_voice_filter steamids: 765123,765456,7651244”
voice_caster_enable [0/1] – Włącza lub wyłącza głos komentatora podczas oglądania GOTV.
voice_caster_scale – Ustala głośność komentatora podczas oglądania GOTV.
voice_enable [0/1] – Całkowite wyłączenie voicechatu.
voice_enable_toggle – Komenda która włącza lub wyłącza czat głosowy w CS:GO.
voice_forcemicrecord [0/1] – Ustawienie na 0 sprawi, że CS:GO nie będzie wykorzysywał domyślnego mikrofonu podanego w Windowsie.
voice_inputfromfile – Uzyskaj informacje głosowe z „voice_input.wav” zamiast z mikrofonu.
voice_loopback [0/1] – Włącza odsłuch naszego mikrofonu. Komenda, która może posłużyć do testu mikrofonu.
voice_mixer_boost – Zwiększa moc naszego mikrofonu (Nieprzetestowane).
voice_mixer_mute – Brak opisu dla tej komendy.
voice_mixer_volume – Głośność mikrofonu w CS:GO.
voice_modenable – Włącz / wyłącz głos w tym modzie.
voice_mute – Umożliwia wyciszenie danego gracza po SteamID.
voice_player_volume – Umożliwia dostosowanie głośności gracza po SteamID.
voice_positional [0/1] – Włącza pozycjonowanie głosu innych graczy. Przykładowo, graczy w pobliżu będziemy słyszeć głośniej.
voice_positional_seconds_after_death – Ustala czas w jakim gracz po śmierci ma być słyszany w trybie pozycjonowania.
voice_recordtofile [0/1] – Włącza nagrywanie głosu do plików „voice_micdata.wav” oraz „voice_decompressed.wav”
voice_reset_mutelist – Odcisza wszystkich graczy, których wyciszyliśmy.
voice_scale – Ustala ogólną głośność rozmowy głosowej w grze.
voice_show_mute – Wyświetla listę graczy z numerami ID. Dzięki ID możesz wyciszać konkretnych graczy.
voice_system_enable – Włącza lub wyłącza głos systemowy (Nieprzetestowane).
voice_threshold – Zakres czułości wykrywania mikrofonu, gdy korzystamy z aktywacji głosowej zamiast klawisza.
voice_unmute – Wyłącza wyciszenie konkretnego gracza ID (voice_show_mute aby wyświetlić ID). Wpisująć all wyciszysz wszystkich graczy w bieżącej sesji.
voicerecord_toggle – Włącza lub wyłącza nagrywanie głosu.
cl_report_soundpatch – Wyświetla liczbę dźwięków w konsoli gry.
cl_soundscape_printdebuginfo – Wyświetla raport dźwiękowy w konsoli. Komenda ta crashuje CS:GO.
play [scieżka dźwięku] – Odtwarza wybrany dźwięk. Przykład – play buttons/button9.wav. Lista dźwięków – komenda „soundlist”.
play_distance – Ustawienia dystans odtwarzanego dźwięku komendą „play”.
playflush [ścieżka dźwięku] – Odtwarza dźwięk po ścieżce dźwiękowej.
play_hrtf – Odtwarza dźwięk za pomocą funkcji przestrzennej HRTF.
playvol [scieżka] [głośność] – Odtwarza dźwięk o określonej głośności. Przyjład – „playvol buttons/button9.wav 0.5”.
volume – Ustała główną głośność gry.
snd_async_flush – Wyczyszcza niektóre dane dźwiękowe.
snd_async_showmem – Wyświetla statystyki pamięci dźwiękowej.
snd_async_showmem_music – Wyświetla statystyki pamięci dźwiekowej (Tylko muzyka).
snd_async_showmem_summary – Wyświetla statystyki pamięci dźwiękowej.
snd_deathcamera_volume – Głośność muzyki z kamery śmierci.
snd_duckerattacktime – Brak opisu dla tej komendy.
snd_duckerreleasetime – Brak opisu dla tej komendy.
snd_duckerthreshold – Brak opisu dla tej komendy.
snd_ducking_off – Brak opisu dla tej komendy.
snd_ducktovolume – Brak opisu dla tej komendy.
snd_dump_filepaths – Brak opisu dla tej komendy.
snd_dzmusic_volume – Poziom głośności muzyki z trybu Strefa Zagrożenia.
snd_front_headphone_position – Ustala pozycję dźwięków w słuchawkach. Od czasu aktualizacji z HRTF lepiej się tym nie bawić.
snd_front_stereo_speaker_position – Ustala pozycję dźwięków w głośnikach. Od czasu aktualizacji z HRTF lepiej się tym nie bawić.
snd_front_surround_speaker_position – Ustala pozycję dźwięków w głośnikach. Od czasu aktualizacji z HRTF lepiej się tym nie bawić.
snd_getmixer – Brak opisu dla tej komendy.
snd_headphone_pan_exponent – określa wykładnik potęgi panoramy z telefonu na telefon, jeśli stosowane jest prawo panoramy „exp”.
snd_headphone_pan_radial_weight – Zastosuj wagę cos (kąt) * przed ustawieniem pan
snd_hrtf_distance_behind – obliczenia HRTF obliczą, że odtwarzacz jest tak daleko za kamerą
snd_hrtf_voice_delay – Opóźnienie dźwięku HRTF. Lepiej nie ruszać.
snd_hwcompat – Brak opisu dla tej komendy.
snd_mapobjective_volume – Ustala głośność muzyki celów mapy. np. po podłożeniu bomby.
snd_menumusic_volume – Ogólna głośność muzyki w menu głównym.
snd_mix_async – Poprawia działanie komendy snd_mixahead. Gdy włączone możemy dać niższą wartość niż 0.05. Więcej informacji.
snd_mixahead – Ustala opóźnienie dźwięku. Warto ustawić na 0.05. Jeśl mamy włączoną komendą snd_mix_async można pokusić się o niższą wartość.
snd_music_selection – Włącza lub wyłącza specjalny dźwięk przy zgonie oraz prawdopodobnie zestawy dźwiękowe.
snd_musicvolume_multiplier_inoverlay – Głośności muzyki, gdy aktywna jest nakładka Steam.
snd_mute_losefocus – Czy gra ma zostać wyciszona, gdy jest zminimalizowane. Podobno od którejś aktualizacji nie działa.
snd_mute_mvp_music_live_players – Ustawienie tej komendy na 0 wyciszona muzykę MPV, jeśli gracze z obydwu drużyn nadal żyją.
snd_mvp_volume – Poziom głosności muzyki MVP.
snd_pitchquality – Brak opisu dla tej komendy.
snd_prefetch_common – Wstępne pobieranie wspólnych dźwięków z katalogów określonych w skryptach / sound_prefetch.txt
snd_rear_headphone_position – określa pozycję (w stopniach) wirtualnych tylnych lewych / prawych słuchawek.
snd_rear_stereo_speaker_position – Określa pozycję (w stopniach) wirtualnych tylnych lewych / prawych głośników.
snd_rear_surround_speaker_position – Określa pozycję (w stopniach) wirtualnych tylnych lewych / prawych głośników.
snd_restart – Restartuje system dźwiękowy.
snd_roundend_volume – Poziom głośności muzyki pod koniec rundy.
snd_roundstart_volume – Poziom głośności muzyki na początku rundy.
snd_soundmixer_list_mix_groups – Wyświetl wszystkie grupy miksów na konsoli programisty.
snd_soundmixer_list_mix_layers – Wyświetl wszystkie warstwy miksowania na konsoli programisty.
snd_soundmixer_list_mixers – Lista wszystkich mikserów na konsolę programistyczną.
snd_stereo_speaker_pan_exponent – Określa wykładnik dla panoramy xfade od głośnika do głośnika, jeśli stosowane jest prawo panoramy „exp”.
snd_stereo_speaker_pan_radial_weight – Zastosuj wagę cos (kąt) * przed ustawieniem pan
snd_surround_speaker_pan_exponent – określa wykładnik wykładni pan xfade od głośnika do głośnika, jeśli jest używane prawo panoramy „exp”.
snd_surround_speaker_pan_radial_weight – Zastosuj wagę cos (kąt) * przed ustawieniem pan
snd_surround_speakers – Ustala odtwarzacz audio. 0 – słuchawki, 2 – 2 głośniki, 4 – 4 głośniki. 5 – dźwięk 5.1, 7 – dźwięk 7.1.
snd_tensecondwarning_volume – Poziom głosności dziesięciosekundowej muzyki ostrzegawczej.
snd_writemanifest – Jeśli gra jest uruchomiona, wyświetla manifest pamięci podręcznej dla bieżącego poziomu
sndplaydelay – Odtwarzanie wybranego dźwięku z opóźnieniem. Przykładowo – sndplaydelay 0.44 buttons/button9.wav.
sound_device_list – Wyświetla listę wszystkich dostępnych urządzeń audio.
sound_device_override – Identyfikuje używanego urządzenia dźwiękowego.
soundfade – Stopniowo wycisza dźwięk.
soundinfo – Wyświetla informacje o aktualnie odtwarzanych dźwiękach.
soundlist – Wyświetla listę dźwięków.
KOMENDY DOTYCZĄCE POŁĄCZENIA Z SERWEREM
Zestawienie nieco bardziej zaawansowanych komend CS:GO jak np. Ustawienie netgraphu, rate, interpu, pingu MM i więcej.
cpu_frequency_monitoring [0/1] – Włącza/Wyłącza informacje o zużyciu procesora w konsoli oraz netgraph.
name – Zmienia nick gracza na inny niż na steam jeśli serwer na to zezwala.
net_graph – Pokazywanie fps, pingu, tickrate, loss, chooke i więcej w HUD.
net_graphheight – Ustawia wysokość net graph.
net_graphholdsvframerate – Brak opisu dla tej komendy.
net_graphipc – Wyświetla IPC na panelu netgraph.
net_graphmsecs – Ustala opóźnienie netgraphu.
net_graphpos [0/1/3] – Zmienia pozycję netgraphu. 1 – prawa, 2 – środek, 3 – lewa.
net_graphproportionalfont – Ustala wielkość czcionki netgraphu.
net_graphshowinterp – Wyświetlanie wykresu interpolacji gdy netgraph ustawiony na 3.
net_graphshowlatency – Wyświetla utratę pakietów gdy netgraph ustawiony na 3.
net_graphshowsvframerate – Wyświetla wykres klatek na serwerze gdy netgraph ustawiony na 3.
net_graphsolid –
net_graphtext – Czy netgraph ma wyświetlać tekst.
mm_csgo_community_search_players_min – Z jaką minimnalną ilością graczy ma znajdować oficjalne serwery.
mm_debugprint – Pokaż informacje debugowania dotyczące bieżącej sesji dobierania graczy
mm_dedicated_search_maxping – Ustala maksymalnie dopuszczalny ping w wyszukiwaniu oficjalnych serwerów.
rate – Maksymalna ilość przepuszczonych bajtów na sekundę.
cl_updaterate – Maksymalna liczba odbieranych pakietów od serwera na sekundę.
cl_cmdrate „ – Maksymalna liczba wysyłanych pakietów do serwera na sekundę.
cl_interp – Zmienia wartość interpolacji. Najlepiej ustawić na 0.
cl_interp_ratio – Ustawia częstotliwość aktualizacji z serwerem. W przypadku lepszego internetu ustaw 1. Jeśli w CS:GO masz lagi, pakiet losty itp. ustaw 2 lub 3.
cl_resend – Ustala co ile sekund ma połączać z serwerem po jego rozłączeniu.
cl_resend_timeout – Całkowity czas, przez który klient może ponownie wysłać próbę połączenia z serwerem.
KOMENDY DOTYCZĄCE KILLCAM
spec_replay_autostart [0/1] – Ustala czy powtórka zgony ma się włączać aktumatycznie.
spec_replay_enable [0/1] – Aktywuje lub dezaktywuje powtórki.
spec_replay_bot [0/1] – Czy wyświetlać powtórkę, gdy zabije nas bot.
spec_replay_leadup_time – Ustala ile sekund przed dokonaniem fraga ma włączać się powtórka.
spec_replay_message_time – Jak długo wyświetlać wiadomość o powtórce po śmierci. Najlepsze ustawienie jest nieco krótsze niż spec_replay_autostart_delay, spec_replay_leadup_time i spec_replay_winddown_time
spec_replay_on_death [0/1] – Włącza lub wyłącza powtórkę po śmierci.
spec_replay_cam_delay – Czas opóźnienia powtórki. (Komenda Serwerowa).
spec_replay_winddown_time – Ustala czas trwania powtórki po dokonaniu fraga. (Komenda Serwerowa).
spec_replay_rate_base – Brak opisu komendy.
spec_replay_rate_limit – Brak opisu komendy.
KOMENDY RADIOWE
radio – Otwiera menu radia.
radio1 – Otwiera menu radia.
radio2 – Otwiera menu radia.
radio3 – Otwiera menu radia.
Bezpośrednie komendy radiowe:
enemydown, enemyspot, fallback, followme, getinpos, getout, holdpos, inposition, needbackup, regroup, report,, eportingin, roger, sectorclear, takepoint, takingfire
KOMENDY KLAWISZOWE
Poniżej znajdują się komendy CSGO, które aktywują dane klawisze lub funkcję.
Dopisując przed komendą „+” włączamy daną funkcję a „–” wyłączamy.
Przykładowo:
+forward – Aktywuje ruch do przodu
-forward – Dezaktywuje ruch do przodu.
+cl_show_team_equipment – Włącza wyświetlanie posiadaniej broni nad głowami graczy z drużyny.
+alt1 – Klawisz Lewy ALT.
+alt2 – Klawisz Prawy ALT.
+attack – Atak (Klawisz Lewy Przycisk Myszy).
+attack2 – Alternawytny Atak (Klawisz Prawy Przycisk Myszy).
+back – Ruch do tyłu (Klawisz S).
+duck – Kucanie (Klawisz CTRL).
+forward – Ruch do przodu (Klawisz W).
+graph – Wyświetlanie statystyk podobne do net_graph.
+jlook – Umożliwia rozglądanie się dżojstikiem.
+jump – Skok (Klawisz Spacja)
+klook – Wyłącza chodzenie w przód i tył. Użyj -klook aby wyłączyć.
+left – Rozglądanie się w lewo.
+movedown – Poruszanie kamerą do dołu. Działa tylko podczas swobodnej kamery.
+moveleft – Poruszanie kamerą w lewo. Działa tylko podczas swobodnej kamery.
+moveright – Poruszanie kamerą w prawo. Działa tylko podczas swobodnej kamery.
+moveup – Poruszanie kamerą do góry. Działa tylko podczas swobodnej kamery.
+quickinv – Wyświetla kółko wyboru broni. Dodane 2019.04.30.
+reload – Przeładowuje broń (Klawisz R)
+right – Rozglądanie się w prawą stronę.
+score – Wyświetla tabele wyników.
+showbudget – Wyświetla okno ze statystykami odnośnie gry oraz polączenia.
+showbudget_texture – Wyświetla statystyki renderowania tekstur.
+showbudget_texture_global – Wyświetla statystyki renderowania tekstur.
+showscores – Wyświetla tabele wyników. Tak samo jak +score.
+showvprof – Wyświetla zaawansowane statystyki działania CS:GO.
+speed – Włącza ciche chodzenie (Klawisz Shift).
+spray_menu – Wyświetla okno z wyborem Graffiti.
+strafe –
+use – Podnoszenie broni/użwanie przcysików (Klawisz E).
+vgui_drawtree – Wyświetla statystyki CS:GO odnośnie renderingu.
+voicerecord – Aktywuje mówienie w grze. (Klawisz K)
+zoom – Aktywuje lunetę w broniach typu AWP, SCOUT czy AUG.
slot0 – Wybiera broń na slocie 0.
slot1 – Wybiera broń na slocie 1.
slot2 – Wybiera broń na slocie 2.
slot3 – Wybiera broń na slocie 3.
slot4 – Wybiera broń na slocie 4.
slot5 – Wybiera broń na slocie 5.
slot6 – Wybiera broń na slocie 6.
slot7 – Wybiera broń na slocie 7.
slot8 – Wybiera broń na slocie 8.
slot9 – Wybiera broń na slocie 9.
slot10 – Wybiera broń na slocie 10.
slot11 – Wybiera broń na slocie 11.
slot12 – Wybiera broń na slocie 12.
slot13 – Wybiera broń na slocie 13.
POZOSTAŁE KOMENDY CS:GO
Spis pozostałych komend CS:GO, które nie wpasowały się w inne kategorię. Znajdziesz tu przeróżne komendy CS:GO – od tych co mogą zwiększyć FPS aż po komendy dotyczące interfejsu.
alias – Wyświetla zapisane aliasy.
bind – Komenda do tworzenia bindów.
BindToggle – Komenda do tworzenia bindów, które włączają i wyłączają daną komendę.
autobuy – Automatyczny zakup broni, które ustaliłeś w komendzie cl_autobuy.
buymenu – Pokazuje lub zamyka okno zakupu broni.
buyrandom – Komenda do zakupu losowych broni. Działa na trybie DM od Valve.
callvote – Wyświetla menu z głosowaniem na wyrzucenie gracza bądź zmiane mapy.
cam_collision – Włącza lub wyłącza przelatywanie przez ściany w trybie swobodnej kamery.
changelevel [map] – Komenda na zmianę mapy w CS:GO. Możesz również użyć „map nazwa_mapy”.
cl_autobuy – Ustala jakie bronie mają zostać zakupione przy użyciu komendy autobuy. Przykład „cl_autobuy ak47 vest” bez „weapon_”!
cl_autowepswitch [0/1] – Włącza lub wyłącza automatyczne podnoszenie broni z ziemi i jej wybieranie.
cl_allowdownload – Ustala czy klient może pobierać niestandardowe pliki z serwera.
cl_allowupload – Ustala czy klient może uploadować niestandardowe pliki z serwera.
cl_chatfilters – Fitrowanie wiadomości z czatu. Ustawienie na 0 wyłączy czat. Żeby przywrócić użyj cl_chatfilters 63.
cl_color – Ustala preferowany kolor gracza w trybie turniejowym.
cl_clearhinthistory – Czyści pamięć wskazówek na ekranie.
cl_csm_status – Wyświetla w konsoli statystyki CSM.
cl_compass_enabled [0/1] – Włączenie/Wyłączenie kompasu w trybie Strefa Zagrożenia.
cl_downloadfilter [all/none/nosounds] – Określa, jakie pliki mogą być pobrać z serwera.
cl_dm_buyrandomweapons – Włączenie/Wyłączenie losowej broni w tybie Deathmatch.
cl_forcepreload – Całkowite załadowanie mapy podczas dołączania na serwer. Może wydłużyć czas ładowania mapy.
cl_freezecameffects_showholiday – Włącza/Wyłącza efekty świąteczne podczas zgonu.
cl_freezecampanel_position_dynamic – Włącza lub wyłącza dynamiczny ruch podczas zgonu.
cl_game_mode_convars – Wyświetla aktualne wartości komend dla bieżącego trybu gry.
cl_hideserverip – Jeśli ustawione na 1, adresy IP serwera będą ukryte w konsoli za wyjątkiem komendy „status”.
cl_invites_only_friends – Włączenie komendy spowoduje, że zaproszenia do gry od niezjanomych będą zablokowane.
cl_invites_only_mainmenu – Włączenie blokuje zaproszenia do gier, gdy rozgrywamy mecz.
cl_join_advertise – 0 – Znajomi mogą do nas dołączyć, tylko gdy ich zaprosimy. 1 – Znajomi mogą dołączać, gdy gramy na oficjalnych serwerach. 2 – znajomi mogą dołączyć do każdej gry.
cl_mute_all_but_friends_and_party – Zezwala na komunikację tylko ze znajomymi i członkami drużyny.
cl_mute_enemy_team – Blokuje całą komunikację z graczami z przeciwnej drużyny.
cl_mute_player_after_reporting_abuse [0/1] – Czy ma automatycznie mutować graczy po zresportowaniu.
cl_player_ping_mute – Jeśli 1, pingowanie gracza wyda dźwięk, jeśli 0 dźwięk pingowania będzie wyłączony. Tryb Strefa Zagrożenia.
cl_playerspray_auto_apply [0/1] – Automatyczne robienie graffiti po zamknięciu menu pod T.
cl_remove_all_workshop_maps – Usuwa wszystkie mapy pobrane z warsztatu.
cl_rebuy – Ustala kolejność broni, które mają zostać zakupione przy użyciu komendy rebuy. Przykład „cl_rebuy ak47 vest” bez „weapon_”!
cl_sanitize_player_names [0/1] – Czy ma ukrywać nazwy graczy oraz ich avatary jeśli wcześniej byli często zgłaszani.
cl_mute_player_after_reporting_abuse [0/1] – Czy ma automatycznie ukrywać avatary graczy po zresportowaniu.
cl_server_graphic1_enable – Włączenie/Wyłączenie wyświetlania banneru serwera na dole ekranu, jeśli dany serwer z niego korzysta.
cl_server_graphic2_enable – Włączenie/Wyłączenie wyświetlania banneru serwera na dole ekranu, jeśli dany serwer z niego korzysta.
cl_sniper_delay_unscope – Ustala opóźnienie wyłączenia lunety w AWP, Scout.
cl_tablet_mapmode – Włącza/Wyłącza rotacje mapy na tablecie wględem postaci w trybie Strefa Zagrożenia.
cl_timeout – Czas w sekundach po jakim gracz zostanie wyrzucony do menu CS:GO po rozłączeniu z serwerem.
cl_teammate_colors_show – Włącza/Wyłącza wyświetlanie kolorów graczy w trybie turniejowym.
cl_use_opens_buy_menu – Włącza możliwość aktywacji menu zakupu broni poprzez +USE (Klawisz E).
clear – Wyczyszcza konsolę.
clear_anim_cache – Czyści podręczną pamięć animacji.
closeonbuy [0/1] – Wyłącza lub wyłącza automatyczne zamykanie się menu zakupy broni po dokonaniu zakupu.
clutch_mode_toggle – Włącza/Wyłącza „clutch mode”, który włącza czat głosowy.
con_enable [0/1] – Umożliwia aktywację konsoli. Lepiej tego nie wyłączać.
connect – Łączenie z wybranym serwerem poprzez IP:PORT.
csgo_download_match – Pobiera demko za pomocą kodu seryjnego i rozpoczyna jego odtwarzanie.
cvarlist – Wyświetla szczątkową listę komend wraz z ustawieniem.
developer [0/1] – Włącza/Wyłącza tryb programisty, który wyświetla szczegółowe logi.
differences – Wyświetla wszystkie komendy z niestandardową wartością w naszym configu.
disconnect – Rozłączanie z serwerem.
dm_togglerandomweapons – Włącza / wyłącza losowe bronie w trybie deathmatch.
echo tekst – Wyświetla wskazany tekst w konsoli.
engine_no_focus_sleep – Czas uspienia, podczas gdy gra jest zminimalizowana.
escape – Symuluje klawisz ESC.
exec nazwa_pliku – Uruchomia wskazany plik CFG.
exit – Komenda na wyłączenie CS:GO.
find – Znajduję daną komendę w konsoli.
fps_max – Komenda na ograniczenie FPS w grze.
fps_max_menu – Komenda na ograniczenie FPS w menu CS:GO.
func_break_max_pieces – Ustala maksymalną ilość cząsteczek po rozwaleniu danego elementu na mapie np. okiennice na mirage.
gamemenucommand – Wyświetla dane okno interfejsu. Przykładowo „gamemenucommand openserverbrowser” otworzy nam menu serwerów po wciśnięciu ESC.
gameui_activate – Włącza menu gry, które jest dostępne pod klawiszem ESC.
gameui_hide – Ukrywa interfejs gry. (Menu pod ESC)
getpos – Wyświetlanie koordynatów postaci w konsoli.
getpos_exact – Wyświetlanie zaawansowanych koordynatów postaci w konsoli.
help komenda – Informacje temat danej komendy.
ignorerad – Włącza/Wyłącza dźwięk komend radiowych oraz ich wiadomości na czacie.
invnext – Wybiera kolejna broń z wyposażenia.
invnextgrenade – Wybiera kolejny granat z wyposażenia.
invprev – Wybiera poprzednią broń z wyposażenia.
jpeg – Wykonuje zrzut ekranu steam.
jointeam [1/2/3] – Dołączenie do drużyny. 1 – SPEC, 2 – T, 3 – CT.
lastinv – Przełącza poprzednio wybraną broń.
listmodels – Wyświetla listę załadowanych modeli.
map nazwa_mapy – Włącza daną mapę na serwerze lokalnym. Gdy użyjemy w menu od razu włączymy grę ze wskazaną mapą.
mat_configcurrent – Wyświetla aktualną konfigurację wideo.
mat_monitorgamma – Komenda do ustalenia gammy w CS:GO.
mat_monitorgamma_tv_enabled [0/1] – Włączenie/Wyłączenie gammy TV.
mat_powersavingsmode [0/1] – Włącza/Wyłącza tryb oszczędzania energii w CS:GO.
mat_queue_mode [-1/0/1/2] – Ustalenie wieowątkowości. -1 = domyślnie, 0 = synchroniczny pojedynczy wątek, 1 = pojedynczy wątek, 2 = wieowątkowość.
memory – Wyświetla statystyki pamięci.
muzzleflash_light [0/1] – Włącza/Wyłącza efekt światła podczas oddawania strzałów.
ping – Wyświetla aktualne pingi graczy na serwerze.
quit – Wyjście z CS:GO.
quit_prompt – Wyjście z CS:GO.
r_cheapwaterend – Ustala w jakiej odegłości ma się kończyć niższa tekstura wody.
r_cheapwaterstart – Ustala w jakiej odegłości ma się aktywować niższa tekstura wody.
r_cleardecals – Komenda na czyszczenie krwi oraz kul w CS:GO.
r_dynamic [0/1] – Włącza/Wyłącza światło przy oddawaniu strzałów oraz wybuchu granatu.
r_eyegloss – Włącza/Wyłącza połysk oczu postaci (raczej nie działa).
r_eyemove – Włącza/Wyłącza animacje oczu postaci (raczej nie działa).
rcon komenda – Wydaje polecenie rcon.
rcon_address – Ustala z jakim adressem IP ma się łączyć rcon.
rcon_password – Podawanie hasła do zarządzaniem rcon.
rebuy – Ponowne kupowanie wyposażenia, jeśli zostało ustalopne w komendzie cl_rebuy.
retry – Ponów połączenie z ostatnim serwerem.
r_drawothermodels 2 – Komenda na WH na botach. Więcej informacji.
sc_enable – Włączenie/Wyłączenie SteamControllera.
screenshot – Wykonuje zrzut ekranu. Lepiej uzywać jpeg.
showconsole – Włącza konsolę CS:GO.
star_memory – Wyświetla statystyki pamięci RAM.
stats – Wyświetla statystyki wydajności serwera.
status – Wyświetla status połączenia, ip serwera, listę graczy, mapę i więcej.
teammenu – Pokazuje okno wyboru drużyny.
toggle – Przełącza wartość wskazanej komendy.
toggle_duck – Włącza/Wyłącza kucanie.
toggleconsole – Włącza/wyłącza konsole CS:GO.
togglescores – Włącza/wyłącza tabele wyników.
triple_monitor_mode – Aktywuje tryb 3 monitorów.
unbind – Całkowicie odbindowuje klawisz. Po wskazaniu klawisza nie będzie on działał do ponownego zbindowania.
unbindall – Całkowicie odbindowuje wszystkie klawisze. Lepiej nie używać.
users – Wyświetla listę graczy na serwerze.
version – Wyświetla wersję gry.
workshop_publish – Wyświetla okno do publikacji porzedmiotów na warsztacie steam.
workshop_workbench – Wyświetla przydatne okno do tworzenia skinów CS:GO.
To całe nasze zestawienie komend CS:GO. Sprawdź również listę bindów CS:GO gdzie również znajdziesz wiele przydatnych komend CS:GO. Jeśli szukasz komend na zwiększenie FPS polecam również sprawdzić Jak zwiekszyć FPS w CS:GO.
Jeśli masz jakieś pytania pozostaw komentarz poniżej.