Dzisiejszej nocy wyszła nowa aktualizacja CS2, która wprowadza wiele nowości oraz poprawek. Otrzymaliśmy tryb wyścig zbrojeń wraz z odświeżonymi mapami Shoots oraz Baggage, nową skrzynkę, możliwość umieszczania naklejek w dowolnym miejscu broni i wiele więcej.
Dodatkowo update CS2 wprowadził wiele poprawek związanych z netcode, peeker advantage, czy działaniem cieni w granatach dymnych. Całe zestawienie zmian znajdziesz poniżej.
[WYŚCIG ZBROJEŃ]
- Dodano tryb gry Wyścig Zbrojeń do dostępnych trybów
- Dodano mapy Baggage oraz Shoots
[WYKOŃCZENIA BRONI]
- Dodano skrzybkę Kilowatt, która zawiera 17 nowych skinów zaprojektowanych przez społeczność oraz nóż Kukri i pierwszy skin do zeusa
- Różne poprawki i dostosowania
[NAKLEJKI]
- Kapsułka naklejek „Zasadzka” jest teraz dostępna do zakupu
- Dodano obsługę elastycznego umieszczania naklejek. Naklejki mogą teraz być umieszczane w dowolnym miejscu. Dodatkowo naklejki mogą być teraz obracane.
- Wszystkie bronie obsługują teraz do pięciu naklejek
- Dodano funkcję powiększenia podczas umieszczania naklejek, aby umożliwić precyzyjniejsze nakładanie naklejek
- Różne poprawki i dostosowania
[ZESTAWY MUZYCZNE]
- Nowy zestaw muzyczny NIGHTMODE jest teraz dostępny do zakupu w wersjach standardowej i StatTrak
[ZEUS]
- Zeus jest teraz ponownie używalny we wszystkich trybach gry po 30 sekundach
- Dodano obsługę naklejek na Zeusie
- Dostosowano pozycję modelu pierwszej osoby Zeus
- Dodano ikonę zabicia przez Zeus do kart zgonu i raportu o obrażeniach po rundzie
[DYM]
- Granaty dymne od teraz rzucają cienie i blokują cienie modeli postaci
- Ulepszono renderowanie i animacje
[ROZGRYWKA]
- Dodano przycisk „Zwróć wszystko” do menu zakupów
- Dodano opcję wyłączające ślady pocisków w pierwszej osobie
- Tłumiki można teraz zawsze ponownie założyć, niezależnie od tego, czy ich zdejmowanie jest włączone czy nie
- Pingi graczy nie są już blokowane przez niewidoczną geometrię
- Różne dostosowania strzałów w systemie sub-tick
- Naprawiono kilka przypadków, w których gracze mogli cicho zeskakiwać po pionowych powierzchniach
- Poprawiono płynność ślizgania się po powierzchniach
- Naprawiono problem z drganiami kolizji między graczami
- Aby zapewnić poprawne obciążenia na początku meczów, zmiany obciążeń nie są już dozwolone podczas wyszukiwania meczów Premier, konkurencyjnych lub Wingman
[DŹWIĘK]
- Dodano opcję wyboru urządzenia wejściowego audio do VOIP z menu ustawień dźwięku
- Dodano opcję zmiany progu mikrofonu (minimalne natężenie dźwięku przed przekazaniem audio) z menu opcji dźwięku, oraz wskaźnik głośności aktualnego mikrofonu
- Dodano opcję słuchania własnego mikrofonu z menu ustawień dźwięku, aby sprawdzić, jak się słyszymy
- Zmieniono efekt dźwiękowy wystrzału M249
- Zmieniono dźwięki ładowania Zeus, gdy naładowanie jest niedostępne i gotowe do naładowania
- Dalsze zmniejszenie efektów zasłaniania
- Drobne dostosowania miksu
- Naprawiono problem, w którym niektóre dźwięki związane z graczem były postrzegane jako pochodzące lekko za graczem
[ŁĄCZE]
- Zmniejszono przewagę podczas wychylania się „Peeker’s Advantage„
- Korzyść Peeker’s Advantage w stanie stabilnym jest zmniejszona o 16 ms
- Zmniejszono również częstotliwość sytuacji prowadzących do bardzo dużej korzyści z zakradania się z powodu nadmiernego głębokiego kolejki poleceń
- Dodano polecenie konsoli cl_ticktiming, które drukuje raport rozkładający różne źródła opóźnienia
- Dodano opcję buforowania aktualizacji serwera i poleceń użytkownika o jedną lub więcej paczek. Może to być użyte do wygładzenia zacięć związanych z utratą pakietów, kosztem zwiększonego opóźnienia
[INTERFEJS UŻYTKOWNIKA]
- Dodano obsługę oddzielnych ustawień tła głównego menu i inspekcji przedmiotów
- Dodano Baggage oraz Magazyn jako opcje dla tła głównego menu i inspekcji przedmiotów
- Czat w grze z drużyną będzie teraz poprzedzany oznaczeniem drużyny (np. „[T]” lub „[CT]”)
- Dodano status 'Przeciążenia punktów doświadczenia’, który jest przyznawany graczom, którzy zdobyli całe normalne punkty doświadczenia w ciągu tygodnia (11,166 XP) i osiągnęli zmniejszoną zdobycz punktów doświadczenia. Status przeciążenia punktów doświadczenia jest przypisany do nazw graczy w tabeli wyników, głównym menu, komunikatach o śmierci, itp. Status przeciążenia punktów doświadczenia jest przyznawany na co najmniej jeden tydzień. Dodatkowe poziomy statusu przeciążenia punktów doświadczenia można odblokować zdobywając wszystkie normalne punkty doświadczenia przez kilka kolejnych tygodni
- Agenci z unikalnymi animacjami
[INNE]
- Zmieniono zakres ocen CS, które mogą wspólnie grać w meczach Premier
- Naprawiono przypadek, w którym myszki o wysokiej rozdzielczości powodowały drgania ruchu myszy
- Drobne ulepszenia w animacjach podczas odtwarzania dema
- Wyłączono aktualizację bogatego wystroju, gdy uruchomiony jest klient Steam w trybie turniejowym
Zobacz wpis na blogu CS2 odnośnie aktualizacji A Call To Arms