Bind na jumpthrow w CS2 pozwala na idealną synchronizację rzucania granatów w skoku i jest wykorzystywany przez większość profesjonalnych graczy. Bind był bardzo znany w CS:GO i w CS2 również zyskuje popularność, mimo możliwości rzucania jumpthrowów bez bindów.
Bind na rzucanie granatów w skoku umożliwia na rzucanie granatu idealnie w tym samym momencie co podskakujemy. Działanie bindu jest proste – naciskamy jeden przycisk na naszej klawiaturze a nasza postać w tym samym momencie wykonuje komendę skoku oraz wypuszczenia granatu.
Po co Jumpthrow bind?
Bind na jumpthrow jest wykorzystywany do rzucania dalekich smoków na mapie, dzięki idealnej synchronizacji skoku z wypuszczeniem granatu jesteśmy w stanie dorzucić granat do miejsc, do których normalnie nie bylibyśmy w stanie. Dodatkowo, granaty dymne rzucone za pomocą bindu zawsze lecą w to samo miejsce.
Bind na jumpthrow
Bind możemy ustawić na dowolny klawisz naszej klawiatury czy myszy. Osobiście polecam użyć do tego klawisz „mouse3” Dzięki temu granat będzie rzucany po naciśnięciu kółka myszy.
Co najważniejsze – cały bind musi być dopisany do pliku config. W przeciwnym wypadku bind będzie się resetował za każdym ponownym uruchomieniem gry.
Counter Strike 2
alias "+jumpaction" "+jump;";
alias "+throwaction" "-attack; -attack2";
alias "-jumpaction" "-jump";
bind "mouse3" "+jumpaction;+throwaction;"
CS:GO
alias "+jumpthrow" "+jump; -attack; -attack2";
alias "-jumpthrow" "-jump";
bind "mouse3" "+jumpthrow"
Tak prezentuje się bind na jumpthrow, zamiast mouse3 możesz wpisać dowolny klawisz, na którym chcesz mieć wykonywany skok.
Sprawdź przy okazji: