Bind na jumpthrow w CS2 pozwala na idealną synchronizację rzucania granatów w skoku i jest wykorzystywany przez większość profesjonalnych graczy. Bind był bardzo znany w CS:GO i w CS2 również zyskuje popularność, mimo możliwości rzucania jumpthrowów bez bindów.
Bind na rzucanie granatów w skoku umożliwia na rzucanie granatu idealnie w tym samym momencie co podskakujemy. Działanie bindu jest proste – naciskamy jeden przycisk na naszej klawiaturze a nasza postać w tym samym momencie wykonuje komendę skoku oraz wypuszczenia granatu.
Po co Jumpthrow bind?
Jumpthrow CS2 jest wykorzystywany do rzucania dalekich smoków na mapie, dzięki idealnej synchronizacji skoku z wypuszczeniem granatu jesteśmy w stanie dorzucić granat do miejsc, do których normalnie nie bylibyśmy w stanie. Dodatkowo, granaty dymne rzucone za pomocą bindu zawsze lecą w to samo miejsce co pozwala na rzucanie idealnych smoków.
Bind na jumpthrow
Bind możemy ustawić na dowolny klawisz naszej klawiatury jak i myszy. Osobiście polecam użyć do tego klawisz „mouse3” Dzięki temu granat będzie rzucany po naciśnięciu kółka myszy.
Co najważniejsze – cały bind powinien być dopisany do pliku config. W przeciwnym wypadku bind będzie się resetował za każdym ponownym uruchomieniem gry.
alias "+bang" "-attack; -attack2";
bind "mouse3" "+jump; +bang";
Jeśli dopisujesz bind do konsoli, to każda z linijek musi być wpisana osobno.
Sprawdź przy okazji: