Wiele osób pyta się o mój config CS2, ustawienia graficzne oraz dźwięku, dlatego też postanowiłem to wszystko dla Was udostępnić na jednej stronie. Możecie pobrać mój gotowy config i pozmieniać niektóre rzeczy – każda komenda jest opisana, więc nie powinniście mieć z tym problemu.
Autoexec został zaktualizowany pod Counter Strike 2. Jest on we wczesnej wersji, wiec na pewno pojawią się aktualizacje.
Config do CS2 zawiera:
Ostatnia aktualizacja: 20.08.2024| Pobrań: 43317
Changelog configu
Ostatnie zmiany w configu znajdziesz w tym miejscu.
Klikając w tytuł zmian zobaczysz szczegółowe zmiany w autoexec.
Zielony kolor – dodane/zmienione elementy, czerwony kolor – usunięte.
Jak zainstalować config?
- Kliknij przycisk
Pobierz config
- Na stronie github kliknij
Code
a następneDownload ZIP
- Przejdź do
Biblioteki gier na Steam
- Kliknij
PPM
na CS2 i wybierzWłaściwości
- W zakładce
Zainstalowane Pliki
wybierzPrzeglądaj...
- Przejdź do folderu
game
>csgo
>cfg
- Otwórz pobrany folder
config-cs2-main
i przenieś plikiautoexec.cfg
itrening.cfg
do folderucfg
Pokaż cały config
// Config przygotowany przez Snypah - sniper13.pl
// Ostatnia aktualizacja: 20.08.2024
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// WAŻNE INFORMACJE
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// Wyszukaj "*" aby znaleźć komendy, które powinieneś dostosować pod siebie.
// Do edycji configu polecam program Sublime Text, NotePad++ lub Visual Studio Code.
// Jeśli korzystasz z programu Sublime przejdź do zakładki View > Syntax > C# > C#
// Wybranie Syntax języka C# poprawi kolory configu, możesz również spróbować inny syntax.
// Więcej komend do configu znajdziesz:
// Przydatne Komendy: https://sniper13.pl/komendy-cs2
// Przydatne Bindy: https://sniper13.pl/bindy-cs2
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// START CONFIGU - RÓŻNE KOMENDY
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
//clear // Wyczyszczenie konsoli przed uruchomieniem configu.
con_enable "1" // Możliwość włączania konsoli. Must have.
cl_silencer_mode "0" // Tryb tłumika [0 - wyłącza ściąganie tłumika, 1 - włącza ściąganie tłumika]
ui_steam_overlay_notification_position "bottomright" // Miejsce powiadomień Steam w CS2. [topleft, topright, bottomleft, bottomright]
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// MYSZKA
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
sensitivity "2.2" // Główna czułość myszki. *
zoom_sensitivity_ratio "1" // Czułość myszki podczas celowania z awp/scout.
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// DŹWIĘK
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
volume "0.4" // Ogólna głośność gry. *
voice_modenable "1" // Komunikacja głosowa w grze. [0 - wyłączona, 1 - włączona]
snd_voipvolume "0.7" // Głośność komunikacji głosowej na 70%. *
snd_mute_losefocus "0" // Wyłączenie dźwięków z gry podczas zminimalizowanej gry. [0 - dźwięk włączony, 1 - dźwięk wyłączony]
voice_threshold "-120" // Próg wykrywania głosu.
snd_headphone_eq "1" // Profil korektora dźwięku. [0 - standardowy, 1 - wyrazisty, 2 - wygładzony]. Więcej info w opcjach gry.
snd_spatialize_lerp "0.0" // Rozdzielenie kanałów. Więcej info w opcjach gry.
snd_steamaudio_enable_perspective_correction "0" // Korekcja perspektywy. Więcej info w opcjach gry.
cl_player_ping_mute "0" // Głośność dźwięku pingowania pozycji. [0 = włączony, 1 = wyłączony].
snd_menumusic_volume "0.015" // Głośność muzyki w menu.
snd_roundstart_volume "0" // Głośność muzyki na początku rundy.
snd_mapobjective_volume "0" // Głośność muzyki po podłożeniu bomby.
snd_deathcamera_volume "0" // Głośność dźwięku podczas zgonu.
snd_roundend_volume "0" // Głośność muzyki po skończonej rundzie.
snd_tensecondwarning_volume "0" // Głośność muzyki, gdy do wybuchu bomby zostanie 10 sekund.
snd_mvp_volume "0.04" // Głośność muzyki MVP po zakończeniu rundy.
snd_mute_mvp_music_live_players "1" // Całkowite wyłączenie muzyki MVP, gdy żyje przeciwnik a runda się zakończy. [0 - włączony, 1 - wyłączony].
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// GRAFIKA
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
fps_max "299" // Maksymalna ilość FPS w grze. *
fps_max_ui "144" // Maksymalna ilość FPS w menu. Możesz ustawić pod HZ w monitorze. *
r_show_build_info "0" // Wyłącza informacje datę w lewym dolnym rogu ekranu.
r_drawtracers_firstperson "1" // Wyświetlanie pocisków z pierwszej osoby. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
r_fullscreen_gamma "2.5" // Poziom jasności gry. [Domyślnie 2.2]
r_player_visibility_mode "1" // Kontrast graczy. [0 - wyłącza, 1 - włącza]
cl_ping_fade_distance "350" // Odległość w jakiej ping ma zanikać między celownikiem a pingiem. [Standardowo - 300]
cl_ping_fade_deadzone "150" // Odległość w jakiej ping całkowicie znika między celownikiem a pingiem. [Standardowo - 60]
cl_teamid_overhead_mode "3" // Pokazywanie nicków przez ściany. [0 - wyłączone, 1 - znacznik, 2 - znacznik, nick i ekwipunek, 3 - znacznik, nick i ekwipunek wyświetlane ciągle]
cl_teamid_overhead_colors_show "1" // Włączenie kolorowych nicków graczy. [0 - kolor drużyny, 1 - kolor gracza, 2 - kolor gracza i ikona]
cl_teamid_overhead_fade_near_crosshair "0.8" // Przeźroczystość nicków graczy z drużyny podczas najechania celownikiem.
engine_no_focus_sleep "0" // Wyłącza tryb uśpienia gry, gdy jest zminimalizowana. [0 - wyłącza ograniczenie FPS, 20 - domyślne ograniczenie klatek]
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// HUD
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
hud_scaling "1" // Skala hudu.
safezonex "1.0" // Pozycja całego hudu prawo-lewo. [max - 1.0, min 0.1]
safezoney "1.0" // Pozycja całego hudu góra-dół. [max - 1.0, min 0.1]
cl_hud_color "1" // Kolor hudu. [0 - zależny od drużyny, 1 - biały, 2 - biały, 3 - jasnoniebieski, 4 - ciemnoniebieski, 5 - fioletowy, 6 - czerwony, 7 - pomarańczowy, 8 - żółty, 9 - zielony, 10 - jasnozielony, 11 - różowy] *
cl_show_clan_in_death_notice "0" // Wyświetlanie nazw grup Steam w killfeed. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
cl_showloadout "1" // Wyświetlanie ikon broni w prawym dolnym rogu. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
cl_hide_avatar_images "0" // Wyświetlanie avatarów. [0 - avatary widoczne, 1 - podmienione avatary]
cl_allow_animated_avatars "0" // Ruchome avatary na steam w grze [0 - wyłączone, 1 - włączone]
cl_sanitize_player_names "0" // Wyświetlanie nicków graczy. [0 - włączone, 1 - wyłączone]
cl_sanitize_muted_players "0" // Ukrywanie nikców często zgłaszanych graczy. [0 - odkryte, 1 - ukryte]
cl_showfps "0" // Wyświetlanie ilości FPS w lewym górnym rogu. [0 - wyłączone, 1 - włączone]. Polecam korzystać z wyświetlania FPS w ustawieniach Steam - zakładka "W grze".
cl_autohelp "1" // Wyświetlanie powiadomień o zmianie trybu strzelania w glocku i famasie. [1 - włączone, 0 - wyłączone]
gameinstructor_enable "0" // Pokazywanie podpowiedzi w grze dla początkujących. [1 - włączone, 0 - wyłączone]
cl_scoreboard_mouse_enable_binding "+attack2" // Przycisk, który ma aktywować kursor w konsoli. Standardowo +attack2 czyli prawy myszy.
cl_teamcounter_playercount_instead_of_avatars "0" // Sposób wyświetlania graczy na górze HUD. [0 - Awatary, 1 - liczba żyjących graczy]
// Ustawienia menu zakupów
cl_use_opens_buy_menu "0" // Wyłącza możliwość kupowania broni przyciskiem "E" (+use) Wyłączając komendę możemy podnieść broń na spawnie.
cl_buywheel_nonumberpurchasing "0" // Kupowanie broni numerkami na klawiaturze. [0 - włącza, 1 - wyłącza]
cl_buywheel_donate_key "0" // Przycisk kupowania broni dla członków drużyny. [0 - lewy ctrl, 1 - lewy alt, 2 - lewy shift]
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// RADAR
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
cl_hud_radar_scale "1.15" // Powiększa radar.
cl_radar_icon_scale_min "0.9" // Wielkość ikonek graczy na radarze.
cl_radar_always_centered "0" // Wyłącza czarne tło wokół radaru, dzięki temu więcej widać na mapie.
cl_radar_rotate "1" // Włącza obracanie się radaru.
cl_radar_scale "0.4" // Skala mapy na radarze.
cl_radar_square_with_scoreboard "1" // Radar zmienia się w kwadrat podczas włączonego "TAB".
cl_radar_scale_alternate "1" // Przybliżanie radaru [0 - wyłączone, 1 - włączone]
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// MODEL BRONI
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
viewmodel_presetpos "3" // Klasyczna pozycja broni. Koniecznie użyj 0, jeśli chcesz zmienić poniższe komendy.
viewmodel_fov "68" // FOV Broni.
viewmodel_offset_z "-1.5" // Pozycja broni góra/dół.
viewmodel_offset_x "2.5" // Pozycja broni prawo/lewo.
viewmodel_offset_y "0" // Pozycja broni przód/tył.
cl_prefer_lefthanded "0" // Trzymanie broni [0 - prawa ręka, 1 - lewa ręka]
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// CELOWNIK *
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
cl_crosshairstyle "4" // Styl celownika - kompletnie statyczny.
cl_crosshaircolor "1" // Kolor celownika.
cl_crosshairsize "2" // Wielkość celownika.
cl_crosshairthickness "1" // Grubość celownika.
cl_crosshair_drawoutline "0" // Obrysowanie czarną kreską celownika, zwiększa to widoczność celownika.
cl_crosshair_outlinethickness "1" // Wielkość obrysowania celownika.
cl_crosshairgap "-3.30" // Wielkość przerwy między kreskami (Środek Celownika).
cl_crosshairgap_useweaponvalue "0" // Celownik się nie zmienia zależnie od broni.
cl_crosshairusealpha "1" // Włącza przeźroczystość celownika.
cl_crosshairalpha "255" // Przeźroczystość celownika. 255 - bardzo widoczny, 1 - mało widoczny. - Musi być włączone cl_crosshairusealpha, aby komenda działała
cl_crosshairdot "0" // Kropka w celowniku. [0 - Wyłącza, 1 - Włącza]
cl_crosshair_t "0" // Celownik w stylu "T" usuwa górną kreskę w celowniku. [0 - Wyłącza, 1 - Włącza]
cl_crosshair_recoil "0" // Podążanie celownika za recoilem. [0 - Wyłącza 1 - Włącza]
cl_crosshair_sniper_width "3" // Grubsze linie celownika w AWP.
cl_show_observer_crosshair "2" // Wyświetlanie celowników innych graczy. [0 - wyłączony, 1 - znajomi, 2 - wszyscy]
cl_crosshair_friendly_warning "2" // Wyświetla kółko ostrzegawcze, gdy namierzymy na członka drużyny.
hud_showtargetid "1" // Wyświetlanie nicku przeciwnika na którego namierzamy.
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// ŁĄCZE, SERWERY, MATCHMAKING
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
rate "786432" // * Wartość rate
// NET GRAPH
cl_hud_telemetry_frametime_show "2" // Wyświetlanie FPS. [0 - wyłączone, 1 - podczas niestabilności, 2 - zawsze]
cl_hud_telemetry_ping_show "2" // Wyświetlanie PINGU. [0 - wyłączone, 1 - podczas niestabilności, 2 - zawsze]
cl_hud_telemetry_net_misdelivery_show "2" // Wyświetlanie ZGUBIONYCH PAKIETÓW. [0 - wyłączone, 1 - podczas niestabilności, 2 - zawsze]
cl_hud_telemetry_ping_poor "50" // Powyżej jakiego pingu ma wyświetlać ping, lub świecić się na czerwono.
cl_hud_telemetry_frametime_poor "5" // Powyżej ilu ms ma wyświetlać ilość FPS, lub świecić się na czerwono.
cl_hud_telemetry_net_misdelivery_poor "1" // Powyżej jakiego % ma wyświetlać ilość zgubionych pakietów, lub świecić się na czerwono.
cl_hud_telemetry_serverrecvmargin_graph_show "0" // Wykres niestabilności [0 - wyłączone, 1 - włączone] (stare cq_netgraph).
cl_net_buffer_ticks "0" // Wyrównanie utraty pakietów. [0 - brak, 1 - 1 pakiet, 2 - 2 pakiety] (stare cl_interp_ratio)
cl_join_advertise "2" // Możliwość dołączania do Twojej gry przez znajomych. [0 - tylko zaproszenie, 1 - tylko do serwerów oficjalnych, 2 - serwery oficjalne oraz społeczności]
cl_invites_only_friends "0" // Gdy ustawione na 1, tylko znajomi będą mogli zaprosić cię gry. Ustawienie 0 zezwala na zaproszenia od wszystkich.
cl_mute_all_but_friends_and_party "0" // Wyłączenie komunikacji z graczami poza znajomymi i członkami lobby
cl_mute_enemy_team "0" // Blokowanie komunikacji z graczami z przeciwnej drużyny. [0 - komunikacja włączona, 1 - komunikacja wyłączona]
cl_clanid "7203033" // Grupa Steam w tabeli.
mm_dedicated_search_maxping "60" // Maksymalny ping na MM podczas wyszukiwania meczu.
mm_csgo_community_search_players_min "6" // Ustala ile minimalnie ma być graczy na serwerze Valve podczas szukania serwera. Dzięki temu nie dołączymy do serwera gdzie są same boty.
spec_replay_autostart "0" // Automatyczne pokazywanie powtórki po zgonie. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
cl_color "1" // Preferowany kolor gracza w trybie turniejowym. [0 - niebieski, 1 - zielony, 2 - żółty, 3 - pomarańczowy, 4 - fioletowy] *
cl_dm_buyrandomweapons "0" // Wyłączenie losowych broni na DM Valve.
player_nevershow_communityservermessage "1" // Wyłącza okno z informacjami o serwerach społeczności.
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// CELOWNIK GRANATÓW
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
cl_grenadecrosshair_fire "1" // Celownik granatów zapalających
cl_grenadecrosshair_smoke "1" // Celownik granatów dymnych
cl_grenadecrosshair_flash "1" // Celownik granatów oślepiających
cl_grenadecrosshair_explosive "1" // Celownik granatów HE
cl_grenadecrosshair_decoy "1" // Celownik wabików
cl_grenadecrosshairdelay_fire "2" // Czas po jakim pojawia się celownik w zapalających
cl_grenadecrosshairdelay_smoke "2" // Czas po jakim pojawia się celownik w dymnych
cl_grenadecrosshairdelay_flash "2" // Czas po jakim pojawia się celownik w oślepiających
cl_grenadecrosshairdelay_explosive "2" // Czas po jakim pojawia się celownik w HE
cl_grenadecrosshairdelay_decoy "2" // Czas po jakim pojawia się celownik w wabiku
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// BINDY
// Aby włączyć dany bind usuń znak // przed bind i alias
// Aby wyłączyć dany bind dodaj znak // przed bind lub usuń linijkę
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// PODSTAWOWE BINDY
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// PORUSZANIE SIĘ
bind "W" "+forward" // Ruch do przodu
bind "S" "+back" // Ruch do tyłu
bind "A" "+left" // Ruch w lewo
bind "D" "+right" // Ruch w prawo
bind "SPACE" "+jump" // Skok
bind "SHIFT" "+sprint" // Chodzenie po cichu
bind "CTRL" "+duck" // Kucanie
// WYBÓR BRONI
bind "1" "slot1" // Broń podstawowa
bind "2" "slot2" // Broń drugorzędna (pistolety)
bind "3" "slot3" // Nóż, taser
bind "4" "slot4" // Granaty
bind "5" "slot5" // C4, strzykawka
bind "6" "slot6" // Granat wybuchający
bind "7" "slot7" // Flashbang
bind "8" "slot8" // Granat dymny
bind "9" "slot9" // Wabik
bind "0" "slot10" // Mołotow, zapalajacy
// MYSZKA
bind "MOUSE1" "+attack" // Strzał, podkładanie paki
bind "MOUSE2" "+attack2" // Scope, tłumik i burst
bind "MOUSE3" "" //
bind "MOUSE4" "player_ping" // Pingowanie pozycji
bind "MOUSE5" "slot7; +lookatweapon; -lookatweapon" // Szybki wybór flasha + podgląd granatu
bind "MWHEELUP" "+jump" // Skok na scrollu. Domyślnie: invprev
bind "MWHEELDOWN" "invnext" // Następna broń
bind "mouse_x" "yaw" // Poruszanie myszką oś X
bind "mouse_y" "pitch" // Poruszanie myszką oś Y
// Różne
bind "`" "toggleconsole" // Włączenie konsoli
bind "TAB" "+showscores" // Tabela wyników
bind "CAPSLOCK" "switchhands" // Zmiana ręki
bind "Q" "lastinv" // Ostatnia broń
bind "E" "+use" // Rozbrajanie paki, otwieranie drzwi, naciskanie przycisków
bind "R" "+reload" // Przeładowanie broni
bind "T" "+spray_menu" // Menu grafitti
bind "Y" "messagemode" // Wiadomość do wszystkich
bind "U" "messagemode2" // Wiadomość do drużyny
bind "F" "+lookatweapon" // Podgląd broni
bind "G" "drop" // Wyrzucenie broni
bind "Z" "+radialradio" // Nowe menu z kołem radia.
bind "X" "radio2" // Podstawowe menu radia.
bind "C" "radio" // Podstawowe menu radia.
bind "V" "+voicerecord" // Rozmowa na czacie głosowym
bind "B" "buymenu" // Zakup broni
bind "N" "clutch_mode_toggle" // CLUTCH BIND - Wycisza/odcisza graczy.
bind "M" "teammenu" // Menu z wyborem drużyny
bind "ALT" "noclip" // Latanie po mapie podczas treningu.
bind "DOWNARROW" "say ¯\_(ツ)_/¯;" // Wiadomość na czacie
bind "UPARROW" "toggle host_timescale 1 10" // Przyśpieszanie demka i czasu na serwerze lokalnym z sv_cheats
// Szablon klawiszy funkcyjnych
bind "F1" ""
bind "F2" ""
bind "F3" ""
bind "F4" ""
bind "F5" ""
bind "F6" ""
bind "F7" ""
bind "F8" ""
bind "F9" "toggle voice_loopback" // Sprawdzanie mikrofonu. Kliknij "F9", aby sprawdzić jak Twój mikrofon brzmi w grze.
bind "F11" "exec trening" // Aktywowanie configu do treningu. Możesz go pobrać tutaj: https://sniper13.pl/cfg
// Szablon klawiatury numerycznej:
//bind "KP_0" "" // Klawisz 0
//bind "KP_1" "" // Klawisz 1
//bind "KP_2" "" // Klawisz 2
//bind "KP_3" "" // Klawisz 3
//bind "KP_4" "" // Klawisz 4
//bind "KP_5" "" // Klawisz 5
//bind "KP_6" "" // Klawisz 6
//bind "KP_7" "" // Klawisz 7
//bind "KP_8" "" // Klawisz 8
//bind "KP_9" "" // Klawisz 9
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// SPECJALNE BINDY
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// SZYBKIE WYRZUCANIE BOMBY
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
alias "+dropb" "slot3; slot5;"
alias "-dropb" "drop; playerchatwheel CW.droppedbomb #Chatwheel_droppedbomb"
bind "J" "+dropb"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// TELEMETRIA POD TAB - FPS, PING, ZGUBIONE PAKIETY I WYKRES STABILNOŚCI
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
alias "+teleON" "+showscores; cl_hud_telemetry_frametime_show 2; cl_hud_telemetry_ping_show 2; cl_hud_telemetry_net_misdelivery_show 2; cl_hud_telemetry_serverrecvmargin_graph_show 2;"
alias "-teleON" "-showscores; cl_hud_telemetry_frametime_show 1; cl_hud_telemetry_ping_show 1; cl_hud_telemetry_net_misdelivery_show 1; cl_hud_telemetry_serverrecvmargin_graph_show 1;"
bind "TAB" "+teleON"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// PRZYBLIŻENIE RADARU - ustaw klawisz, aby włączyć
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
bind "" "toggleradarscale"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// VOLUME UP PODCZAS CICHEGO CHODZENIA
// DOMYŚLNIE: bind "shift" "+sprint"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// CHODZENIE:
alias "+shh" "incrementvar volume 0 2 0.2; +sprint";
alias "-shh" "incrementvar volume 0 2 -0.2; -sprint";
bind "SHIFT" "+shh";
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// SKRÓTY KOMEND
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
alias "dc" "disconnect" // Wyjście z serwera
alias "s" "status" // Wyświetla status w konsoli - ip serwera, listę graczy itp.
alias "c" "clear" // Czyści konsole
alias "mute" "toggle cl_mute_enemy_team 1 0" // Wyłącza/Włącza komunikacje z przeciwną drużyną (czat tekstowy).
alias "shield" "ui_vanitysetting_loadoutslot_t heavy5" // Postać w menu dostaje tarczę.
alias "sd" "ent_fire smokegrenade_projectile kill; ent_fire decoy_projectile kill; stopsound;" // Usuwanie smoke i decoy na serwerze lokalnym z sv_cheats 1
alias "e" "sv_cheats 1; bot_kick; mp_freezetime 0; jointeam ct; sv_human_autojoin_team 1; mp_team_intro_time 0; game_type 3; game_mode 0; endround; mp_warmup_end; mp_ignore_round_win_conditions 1; mp_restartgame 1" // Przygotowanie do gry na pustym serwerze
alias "to" "cl_hud_telemetry_frametime_show 0; cl_hud_telemetry_ping_show 0; cl_hud_telemetry_net_misdelivery_show 0" // Wyłączenie netgraphu
// Szybkie dawanie broni na serwerze lokalnym z sv_cheats 1
// Nie trzeba wpisywać w konsoli give weapon_nazwabroni, wystarczy wpisać tylko jej nazwe.
alias "ak" "give weapon_ak47"
alias "m4" "give weapon_m4a1"
alias "m4s" "give weapon_m4a1_silencer"
alias "m4a1" "give weapon_m4a1_silencer"
alias "galil" "give weapon_galilar"
alias "famas" "give weapon_famas"
alias "aug" "give weapon_aug"
alias "sg" "give weapon_sg556"
alias "tec" "give weapon_tec9"
alias "fiveseven" "give weapon_fiveseven"
alias "cz" "give weapon_cz75a"
alias "beretki" "give weapon_elite"
alias "dual" "give weapon_elite"
alias "p2000" "give weapon_hkp2000"
alias "usp" "give weapon_usp_silencer"
alias "glock" "give weapon_glock"
alias "deagle" "give weapon_deagle"
alias "p250" "give weapon_p250"
alias "mp9" "give weapon_mp9"
alias "mac10" "give weapon_mac10"
alias "uzi" "give weapon_mac10"
alias "mp7" "give weapon_mp7"
alias "bizon" "give weapon_bizon"
alias "ump" "give weapon_ump45"
alias "mag7" "give weapon_mag7"
alias "swag7" "give weapon_mag7"
alias "mp5" "give weapon_mp5sd"
alias "sawedoff" "give weapon_sawedoff"
alias "sawnoff" "give weapon_sawedoff"
alias "soff" "give weapon_sawedoff"
alias "sawed" "give weapon_sawedoff"
alias "sawn" "give weapon_sawedoff"
alias "nova" "give weapon_nova"
alias "xm" "give weapon_xm1014"
alias "xm1014" "give weapon_xm1014"
alias "awp" "give weapon_awp"
alias "scout" "give weapon_ssg08"
alias "scar" "give weapon_scar20"
alias "scar20" "give weapon_scar20"
alias "g3" "give weapon_g3sg1"
alias "c4" "give weapon_c4"
alias "negev" "give weapon_negev"
alias "m249" "give weapon_m249"
alias "rev" "give weapon_revolver"
// Granaty
alias "flash" "give weapon_flashbang"
alias "he" "give weapon_hegrenade"
alias "smoke" "give weapon_smokegrenade"
alias "molo" "give weapon_molotov"
alias "decoy" "give weapon_decoy"
alias "snowball" "give weapon_snowball"
alias "tag" "give weapon_tagrenade"
// Sztybkie włączanie mapy z botami poprzez wpisanie jej nazwy bez "de_"
alias "anubis" "map de_anubis"
alias "ancient" "map de_ancient"
alias "mirage" "map de_mirage"
alias "nuke" "map de_nuke"
alias "aztec" "map de_aztec"
alias "cache" "map de_cache"
alias "cobble" "map de_cbble"
alias "dust" "map de_dust"
alias "dust2" "map de_dust2"
alias "inferno" "map de_inferno"
alias "overpass" "map de_overpass"
alias "train" "map de_tain"
alias "vertigo" "map de_vertigo"
// Informacja w konsoli o tym, że autoexec został pomyślnie załadowany.
// Brak tego napisu w konsoli po włączeniu CS:GO oznacza, że config się nie załadował.
echo ""
echo "+-------------------------------------------------------------------------+"
echo "| SNAJPEROS KOMPANIEROS CEFGENIEROS LOADEOS |"
echo "+-------------------------------------------------------------------------+"
echo ""
echo "* Plik konfiguracjny autoexec został pomyślnie wczytany."
echo ""
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// !! WAŻNA KOMENDA !!
// Bez poniższej komendy, autoexec nie uruchomi się.
// Jeżeli config mimo to nie wczytuje się, upewnij, się że jest w folderze /csgo/cfg i ma nazwę autoexec.cfg
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
host_writeconfig
Szukasz configu do CS:GO? Znajdziesz go tutaj
Ustawienia Graficzne CS2
Ustawienia Myszki:
HZ – 1000
DPI – 500
Czułość – 2.2
Windows – 6/11
Wskaźnik przyśpieszenia odznaczony.
Parametry Startowe
Parametry startowe z których aktualnie korzystam. Jeśli nie nagrywasz CS, ani nie stremujesz nie używaj drugiego parametru.
-novid -allow_third_party_software
* Sprawdź jeśli nie wiesz czym są parametry startowe klikając TUTAJ