Facebook Twitter Instagram
    • Kontakt
    Facebook Twitter YouTube Twitch Discord Steam
    Sniper13.pl Sniper13.pl
    • STRONA GŁÓWNA
    • CS:GO
      • Przydatne Komendy
      • Przydatne Bindy
      • Parametry Startowe
      • Wszystkie Komendy
      • Ustawienia Graficzne
      • Zwiększenie FPS
      • Pozycja Broni
      • Generator Celownika
      • Celowniki
      • Wszystkie Poradniki
      • Mój Config
    • GENERATOR BINDÓW
    Sniper13.pl Sniper13.pl
    • SOURCE 2 W CS:GO JUŻ ZA MOMENT
    • CS:GO - CONFIG 2023 - Ustawienia i Przydatne Komendy
    • CS:GO - Duży UPDATE za kilka dni? Operacja, Bany VACnet, Turniej DeathRacers - Podsumowanie #31
    • CS:GO - OPCJE, KTÓRE PSUJĄ CI GRĘ 2023
    • CS:GO - 6 KOMEND, KTÓRE PSUJĄ CI GRĘ

    CS:GO - Gotowy Config oraz Ustawienia

    7 lutego 2020Updated:9 lutego 2023 Bez kategorii

    Wiele osób pyta się o mój config CS:GO, celownik, ustawienia graficzne oraz dźwięku, dlatego też postanowiłem to wszystko dla Was udostępnić na jednej stronie. Możecie pobrać mój gotowy config i pozmieniać niektóre rzeczy - każda komenda jest opisana, więc nie powinniście mieć z tym problemu. Autoexec został zaktualizowany na 2023 rok.

    Jeśli z kolei szukasz poradnika odnośnie tworzenia własnego configu CS:GO - Jak zrobić config w CS:GO

    Config CS:GO:

    • Poprawiony celownik w AWP
    • Mniejszy net graph
    • Lepsza widoczność na radarze
    • Czyszczenie krwi
    • Ustawienia dźwięku
    • Komendy na FPS
    • Podgłaśnianie gry podczas cichego chodzenia
    • Skróty komend
    • Wiele innych przydatnych komend i bindów
    Pobierz Config na GitHub

    Ostatnia aktualizacja: 2023-02-08 | Pobrań: 243,364
    Aby pobrać kliknij zielony przycisk Code i wybierz Download ZIP

    Pokaż Config
    // Config przygotowany przez Snypah. Korekty dokonano przez Sefinek.
    // Ostatnia aktualizacja: 08.02.2023

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // WAŻNE INFORMACJE
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    // Wyszukaj "*" aby znaleźć komendy, które powinieneś dostosować pod siebie.

    // Nie otwieraj pliku programem Word - może on wtedy przestać działać.
    // Do edycji configu polecam program Sublime Text. https://www.sublimetext.com

    // Jeśli korzystasz z programu Sublime przejdź do zakładki View > Syntax > C# > C#
    // Wybranie Syntax języka C# poprawi kolory configu, możesz również spróbować inny syntax.

    // Więcej przydatnych komend i bindów:
    // Pełna lista komend CS:GO - https://komendycsgo.pl
    // Przydane komendy - https://sniper13.pl/csgo-komendy-lista-przydatnych-komend-w-csgo
    // Przydatne bindy - https://sniper13.pl/csgo-przydatne-bindy

    clear // Wyczyszczenie konsoli przed uruchomienien configu.

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // MYSZKA
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    sensitivity "2.2" // Główna czułość myszki. *
    zoom_sensitivity_ratio_mouse "1" // Czułość myszki podczas celowania z awp/scout.
    m_rawinput "1" // Włącza bezpośredni odczyt z myszki. (Ustawienia Windowsa nie wpływają na myszkę).
    m_customaccel "0" // Wyłączenie akceleracji myszy.
    m_mousespeed "0" // Wyłączenie windowsowej akceleracji myszy.

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // DŹWIĘK
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    volume "0.20" // Ogólna głośność gry. *
    snd_mixahead "0.025" // Ustala opóźnienie dźwięku.
    voice_enable "1" // Komunikacja głosowa w grze. [0 - wyłączona, 1 - włączona]
    voice_scale "0.7" // Głośność komunikacji głosowej na 70%. *
    voice_positional "0" // Pozycyjna komunikacja głosowa. [0 - wyłączone, 1 - włączone]

    snd_surround_speakers "-1" // Konfiguracja wyjścia audio. [-1 - Automatyczne wykrycie sprzętu. 0 - Słuchawki. 2 - Głośniki Stereo. 4 - Cztery głośniki. 5 - Dźwięk przestrzenny 5.1. 7 - Dźwięk przestrzenny 7.1]
    snd_hwcompat "0" // Użycie zaawansowanego audio. [0 - Włączone, 1 - Wyłączone]. Polecam włączyć, lecz na słabszych PC może zabrać FPS.
    snd_mute_losefocus "0" // Wyłączenie dźwięków z gry podczas zminimalizowanej gry. [0 - wyłączenie dźwięku, 1 - włączenie dźwięku]
    snd_musicvolume_multiplier_inoverlay "0" // Wyłączenie ściszania gry, gdy włączona jest nakładka Steam.

    snd_menumusic_volume "0" // Głośność muzyki w menu.
    snd_roundstart_volume "0" // Głosność muzyki na początku rundy.
    snd_mapobjective_volume "0" // Głosność muzyki po podłożeniu bomby.
    snd_deathcamera_volume "0" // Głosność dźwięku podczas zgonu.
    snd_roundend_volume "0" // Głosność muzyki po skończonej rundzie.
    snd_tensecondwarning_volume "0.02" // Głosność muzyki, gdy do wybuchu bomby zostanie 10 sekund.
    snd_mvp_volume "0.02" // Głośność muzyki MVP po zakończeniu rundy.
    snd_mute_mvp_music_live_players "1" // Całkowite wyłączenie muzyki MVP, gdy żyje przeciwnik a runda się zakończy. [0 - włączony, 1 - wyłączony].
    snd_dzmusic_volume "0.02" // Głosność muzyki w trybie Strefa Zagrożenia.
    cl_player_ping_mute "0" // Głosność dźwięku pingowania pozycji. [0 = włączony, 1 = wyłączony].

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // GRAFIKA
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    fps_max "399" // Maksymalna ilość FPS w grze. *
    fps_max_menu "144" // Maksymalna ilość FPS w menu. Możesz ustawić pod HZ w monitorze. *

    mat_monitorgamma "2" // Poziom jasności gry. [min - 1.6, max 2.6]*
    mat_monitorgamma_tv_enabled "0" // Tryb wyświetlania - wpływa na gammę. [0 - monitor, 1 - tv]
    mat_powersavingsmode "0" // Tryb oszczędzania energii. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
    r_drawtracers_firstperson "1" // Lecące pociski z karabinu (Pierwsza osoba). Niektórym ustawienie tego na 1 może pomóc w kontrolowaniu spray. [0 - wyłączone, 1 włączone]
    r_dynamic "1" // Wyświetlanie dynamicznego światła np. rozbłysk flashy czy strzelania - zwiększa widoczność. [0 - wyłączone, 1 włączone]
    r_player_visibility_mode "1" // Kontrast graczy. [0 - wyłącza, 1 - włącza]

    cl_ping_fade_distance "350" // Odległość w jakiej ping ma zanikać między celownikiem a pingiem. [Standardowo - 300]
    cl_ping_fade_deadzone "150" // Odległość w jakiej ping całkowicie znika między celownikiem a pingiem. [Standardowo - 60]

    cl_teamid_overhead_mode "2" // Pokazywanie nicków przez ściany. [0 - wyłączone, 1 - znacznik, 2 - znacznik, nick i ekwipunek]

    ui_mainmenu_bkgnd_movie_CC4ECB9 "cbble" // Wyświetlanie mapy w menu. [random, cbble, sirocco_night, anubis, nuke, ancient, vertigo] *

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // HUD
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    hud_scaling "0.88" // Skala hudu.
    safezonex "1.0" // Pozycja całego hudu prawo-lewo. [max - 1.0, min 0.1] safezoney "1.0" // Pozycja całego hudu góra-dół. [max - 1.0, min 0.1] cl_hud_color "1" // Kolor hudu. [0 - domyślny, 1 - biały, 2 - jasnoniebieski, 3 - ciemnoniebieski, 4 - fioletowy, 5 - czerwony, 6 - pomarańczowy, 7 - żółty, 8 - zielony, 9 - jasnozielony, 10 - różowy, 11 - limonkowy] *
    cl_hud_background_alpha "0.3" // Ustala przeźroczystość tła hudu.
    cl_hud_playercount_pos "0" // Miejsce wyświetlania żywych graczy w HUD. [0 - góra, 1 - dół]
    cl_hud_playercount_showcount "0" // Sposób wyświetlania żywych graczy HUD. [0 - wyświetlanie awatarów, 1 - wyświetlanie tylko liczby żywych graczy]
    cl_hud_bomb_under_radar "1" // Sposób wyświetlania bomby w HUD, gdy ją posiadamy [1 - pod radarem, 0 - jaśniejszy kolor bomby pod ekwipunkiem z prawej strony]
    cl_hud_healthammo_style "0" // Styl wyświetlania HP oraz kamizelki w HUD. [0 - liczba oraz pasek, 1 - sama liczba]
    cl_show_clan_in_death_notice "0" // Wyświetlanie nazw grup Steam w killfeed. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
    cl_showloadout "1" // Wyświetlanie ikon broni w prawym dolnym rogu. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
    cl_hide_avatar_images "0" // Wyświetlanie avatarów. [0 - włączone, 1 - wyłączone]
    cl_sanitize_player_names "0" // Wyświetlanie nicków graczy. [0 - włączone, 1 - wyłączone]
    cl_sanitize_muted_players "0" // Ukrywanie nikców często zgłaszanych graczy. [0 - odkryte, 1 - ukryte]
    cl_showfps "0" // Wyświetlanie ilości FPS w lewym górnym rogu. [0 - wyłączone, 1 - włączone]. Polecam korzystać z wyświetlania FPS w ustawieniach Steam - zakładka "W grze".
    cl_autohelp "1" // Wyświetlanie powiadomień o zmianie trybu strzelania w glocku i famasie. [1 - włączone, 0 - wyłączone]
    gameinstructor_enable "0" // Pokazywanie podpowiedzi w grze dla początkujących. [1 - włączone, 0 - wyłączone]
    cl_scoreboard_mouse_enable_binding "+attack2" // Przycisk, który ma aktywować kursor w konsoli. Standardowo +attack2 czyli prawy myszy.

    cl_playerspray_auto_apply "0" // Sposób używania graffiti. [0 - wymaga zatwierdzenia myszką, 1 - puszczenie T automatycznie użyje spray]
    hud_showtargetid "1" // Wyświetlanie nicku przeciwnika na którego namierzamy. (Zablokowane na FaceIT)

    // Ustawienia menu zakupów
    cl_use_opens_buy_menu "0" // Wyłącza możliwość kupowania broni przyciskiem "E" (+use) Dzięki temu można podnieść broń na spawnie.
    cl_buywheel_nomousecentering "1" // Wyłączenie centrowania kursora w menu zakupów.
    closeonbuy "0" // Automatyczne wyłączanie okna zakupów po zakupieniu broni. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
    cl_buywheel_nonumberpurchasing "0" // Kupowanie broni numerkami na klawiaturze. [0 - włącza, 1 - wyłącza]
    cl_buywheel_donate_key "0" // Przycisk kupowania broni dla członków drużyny. [0 - lewy ctrl, 1 - lewy alt, 2 - lewy shift]

    // Ustawienia net_graph
    net_graph "0" // 1 - Włącza net graph - pokazywanie fps, pingu, tickrate itd. Używam 0, gdyż korzystam z binda na wyświetlanie netgraphu pod "TAB".
    net_graphproportionalfont "0.5" // Wielkość czcionki net_graph. [0.5 - mała, 1.0 - standardowa duża]
    net_graphheight "64" // Wysokość net_graph.
    net_graphpos "1" // Pozycja net_graph. [1 - prawa, 2 - środek, 3 - lewa]

    // Ustawienia radaru
    cl_hud_radar_scale "1.15" // Powiększa radar.
    cl_radar_icon_scale_min "0.9" // Wielkość ikonek graczy na radarze.
    cl_radar_always_centered "0" // Wyłącza czarne tło wokół radaru, dzięki temu więcej widać na mapie.
    cl_radar_rotate "1" // Włącza obracanie się radaru.
    cl_radar_scale "0.4" // Skala mapy na radarze.
    cl_radar_square_with_scoreboard "1" // Radar zmienia się w kwadrat podczas włączonego "TAB".

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // MODEL BRONI
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    cl_bobamt_lat "0.1" // Zmniejsza poziom trzęsienia się celownika w awp/scout.
    cl_bobamt_vert "0.1" // Zmniejsza poziom trzęsienia się celownika w awp/scout.
    cl_bobcycle "0.1" // Minimalne trzęsienie się broni.
    cl_bob_lower_amt "5" // Minimalne trzęsienie się broni.
    cl_viewmodel_shift_left_amt "0.5" // Poziom odchylenia broni podczas kucania.
    cl_viewmodel_shift_right_amt "0.25" // Poziom odchylenia broni podczas chodzenia.
    cl_righthand "1" // W której ręce ma być broń. [1 - prawa, 0 - lewa]

    viewmodel_presetpos "3" // Klasyczna pozycja broni. Koniecznie użyj 0, jeśli chcesz zmienić poniższe komendy.
    viewmodel_fov "68" // FOV Broni.
    viewmodel_offset_z "-1.5" // Pozycja broni góra/dół.
    viewmodel_offset_x "2.5" // Pozycja broni prawo/lewo.
    viewmodel_offset_y "0" // Pozycja broni przód/tył.
    viewmodel_recoil "0" // Wyłącza odskakiwanie broni podczas strzelania.

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // CELOWNIK *
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    cl_crosshairstyle "4" // Styl celownika - kompletnie statyczny.
    cl_crosshairsize "2" // Wielkość celownika.
    cl_crosshairdot "0" // Kropka w celowniku. 0 - OFF, 1 - ON
    cl_crosshair_t "0" // Celownik w stylu "T" usuwa górną kreskę w celowniku. 0 - OFF, 1 - ON
    cl_crosshairgap "-3.30" // Wielkość przerwy między kreskami (Środek Celownika).
    cl_crosshairgap_useweaponvalue "0" // Celownik się nie zmienia zależnie od broni.
    cl_crosshairthickness "1" // Grubość celownika.
    cl_crosshairusealpha "1" // Włącza przeźroczystość celownika.
    cl_crosshairalpha "255" // Przeźroczystość celownika. 255 - bardzo widoczny, 1 - mało widoczny. - Musi być włączone cl_crosshairusealpha, aby komenda działała
    cl_crosshair_drawoutline "0" // Obrysowanie czarną kreską celownika, zwiększa to widoczność celownika.
    cl_crosshair_outlinethickness "1" // Wielkość obrysowania celownika.
    cl_crosshaircolor "1" // Kolor celownika.

    cl_crosshair_sniper_width "2.7" // Grubsze linie celownika w AWP.
    cl_crosshair_friendly_warning "2" // Wyświetla kółko ostrzegawcze, gdy namierzymy na członka drużyny.
    cl_show_observer_crosshair "2" // Wyświetlanie celowników innych graczy. [0 - wyłączony, 1 - znajomi, 2 - wszyscy]

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // ŁĄCZE i SERWERY
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // Wytłumaczenie tych komend znajdziesz tutaj: https://sniper13.pl/csgo-tickrate-interp-rate-loss-choke-var
    // Poradnik jak ustawić prawidłowo rate: https://sniper13.pl/csgo-nowe-ustawienia-rate
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    rate "786432" // *
    cl_updaterate "128"
    cl_cmdrate "128"
    cl_interp "0"
    cl_interp_ratio "2.0"

    cl_resend_timeout "60" // Czas w sekundach przez jaki będzie następowała ponowna próba dołączenia do serwera po utracie połączenia.
    cl_resend "1.5" // Częstotliwość ponownego łączenia się z serwerem po utracie połączenia. [Najniższa wartość 1.5, Standardowo - 6 sekund]
    cl_downloadfilter "all" // Pobieranie plików z serwerów społeczności. [all - pozwala na pobieranie wszystkich plików, nosounds - wyłącza pobieranie dźwięków; none - blokuje pobieranie wszystkiego (mogą być problemy z dołączeniem do serwerów)]

    cl_join_advertise "2" // Możliwość dołączania do Twojej gry przez znajomych. [0 - tylko zaproszenie, 1 - tylko do serwerów oficjalnych, 2 - serwery oficjalne oraz społeczności]
    cl_invites_only_friends "0" // Gdy ustawione na 1, tylko znajomi będą mogli zaprosić cię gry. Ustawienie 0 zezwala na zaproszenia od wszystkich.
    cl_mute_all_but_friends_and_party "0" // Wyłączenie komunikacji z graczami poza znajomymi i członkami lobby
    cl_mute_enemy_team "0" // Blokowanie komunikacji z graczami z przeciwnej drużyny. [0 - komunikacja włączona, 1 - komunikacja wyłączona]

    mm_dedicated_search_maxping "60" // Maksymalny ping na MM podczas wyszukiwania meczu.
    mm_csgo_community_search_players_min "6" // Ustala ile minimalnie ma być graczy na serwerze Valve podczas szukania serwera. Dzięki temu nie dołączymy do serwera gdzie są same boty.
    spec_replay_autostart "0" // Automatyczne pokazywanie powtórki po zgonie. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
    cl_spec_mode "4" // Sposób oglądania graczy po śmierci. [4 - pierwsza osoba, 5 - trzecia osoba jeśli serwer pozwala]
    cl_color "2" // Preferowany kolor gracza w trybie turniejowym. [0 - żółty, 1 - fioletowy, 2 - zielony, 3 - niebieski, 4 - pomarańczowy] *

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // POZOSTAŁE KOMENDY
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    con_enable "1" // Możliwość włączania konsoli.
    cl_autowepswitch "0" // Wyłącza auto wybieranie broni po jej podniesieniu. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
    cl_disablefreezecam "1" // Po zgonie kamera podąża za przeciwnikiem.
    cl_dm_buyrandomweapons "0" // Wyłączenie losowych broni na DM Valve.
    cl_clanid "7203033" // Grupa steam w tabeli.
    joystick "0" // Wyłączenie dzoja w grze. Może dać kilka FPS na starszych komputerach.
    cl_hideserverip "1" // Ukrywanie IP serwera (w tym własne) w konsoli.
    engine_no_focus_sleep "0" // Wyłącza tryb uśpienia gry, gdy jest zminimalizowana. Komenda przyjazna streamerom. [0 - ograniczenie fps, gdy zminimalizowane, 1 - wyłączone ograniczenie]

    player_nevershow_communityservermessage "1" // Wyłącza okno z informacjami o serwerach społeczności. Ten crap: https://i.imgur.com/TXHslZQ.png
    ui_steam_overlay_notification_position "bottomright" // Miejsce powiadomień steam w grze. topleft, topright, bottomleft, bottomright
    log_color "General" "FF7F50FF" // Zmiana koloru tekstu w konsoli. Standardowo: log_color General FFFFFFFF | Więcej kolorów: https://sniper13.pl/csgo-kolorowa-konsola-jak-zmienic-kolor-tekstu
    log_color "Console" "FF7F50FF" // Zmiana koloru tekstu w konsoli. Standardowo: log_color Console FFFFFFFF | Więcej kolorów: https://sniper13.pl/csgo-kolorowa-konsola-jak-zmienic-kolor-tekstu

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // BINDY
    // Aby włączyć dany bind usuń // przed bind i alias
    // Aby wyłączyć dany bind dodaj // przed bind lub usuń linijkę
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // RÓŻNE
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    bind "Z" "+radialradio" // Nowe koło radia.
    bind "C" "radio" // Włącza menu radia.
    bind "V" "+voicerecord" // Mikrofon pod klawiszem V.
    bind "MOUSE3" "player_ping" // Pingowanie pozycji.
    bind "ALT" "noclip" // Latanie po mapie podczas ćwiczenia.
    bind "F1" "autobuy" // Automatyczne kupowanie broni pod F1. Jakiś czas temu Valve zmieniło ten przycisk na F3, gdyż myliło się z vote - ja zostawiłem F1.
    bind "F9" "toggle voice_loopback" // Sprawdzanie mikrofonu. Kliknij "F9", aby sprawdzić jak Twój mikrofon brzmi w grze.
    bind "F11" "exec trening" // Aktywowanie configu do treningu. Możesz go pobrać tutaj: https://sniper13.pl/csgo-komendy-treningowe
    bind "-" "sv_cheats 1; toggle mat_postprocess_enable; sv_skyname vertigoblue_hdr" // Włączenie sv cheats, zmiana skyboxa na vertigo oraz wyłączenie post procesu. (Tylko lokalnie).

    // Wiadomości na czacie
    bind "DOWNARROW" "say ¯\_(ツ)_/¯; play ambient/creatures/chicken_death_02"

    // Numpad
    //bind "KP_INS" "say ( ͡° ͜ʖ ͡°)" // Klawisz 0
    //bind "KP_END" "say (=^-ω-^=)" // Klawisz 1
    //bind "KP_DOWNARROW" "say (=`ﻌ´=)" // Klawisz 2
    //bind "KP_PGDN" "say ( ̿–ᆺ ̿–)" // Klawisz 3
    //bind "KP_LEFTARROW" "say 4" // Klawisz 4
    //bind "KP_5" "say 5" // Klawisz 5
    //bind "KP_RIGHTARROW" "say 6" // Klawisz 6
    //bind "KP_HOME" "say 7" // Klawisz 7
    //bind "KP_UPARROW" "say 8" // Klawisz 8
    //bind "KP_PGUP" "say 9" // Klawisz 9

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // USUWANIE KRWI
    // Standardowo: bind "SHIFT" "+speed"; bind "R" "+reload";
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    bind "SHIFT" "+speed;r_cleardecals" // Czyści mapę z krwi podczas naciśnięcia shift.
    bind "CTRL" "+duck;r_cleardecals" // Czyści mapę z krwi podczas naciśnięcia ctrl.
    bind "R" "+reload;r_cleardecals" // Czyści mapę z krwi podczas przeładowania.

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // SZYBKIE WYCIĄGANIE GRANATÓW
    // Nazwy granatów: weapon_flashbang, weapon_hegrenade, weapon_smokegrenade, weapon_molotov, weapon_incgrenade
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    bind "MOUSE5" "use weapon_flashbang" // Wyciąganie flasha bocznym klawiszem myszy. Jeśli chcesz go wyłączyć dodaj // przed bindem.
    //bind "MOUSE5" "use weapon_smokegrenade" // Wyciąganie smoke bocznym klawiszem myszy.
    //bind "MOUSE5" "use weapon_hegrenade" // Wyciąganie hegrenade bocznym klawiszem myszy.

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // CLUTCH BIND - Wycisza/odcisza graczy.
    // STANDARDOWO: bind "x" "radio2"
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    bind "x" "clutch_mode_toggle"

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // SKAKANIE NA SCROLLU
    // STANDARDOWO: bind "MWHEELUP" "invprev"
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    bind "MWHEELUP" "+jump"

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // ZMIANA RĘKI
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    bindtoggle "capslock" "cl_righthand"

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // WYŚWIETLANIE NET_GRAPH PODCZAS TRZYMANIA TAB
    // STANDARDOWO: bind "tab" "+score"
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    bind "TAB" "+scorenet"
    alias "+scorenet" "+showscores; net_graph 1"
    alias "-scorenet" "-showscores; net_graph 0"

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // SZYBKIE WYRZUCANIE BOMBY
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    bind "n" "use weapon_c4;drop"

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // CELOWNIK DO SMOKÓW
    // STANDARDOWO: bind "z" "radio3"
    // Naciśnięcie Z włączy lub wyłączy wyświetlanie dużego celownika.
    // Pamiętaj, aby pierwszą wartość dostosować do wielkości swojego celownika.
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    // bind "z" "toggle cl_crosshairsize 2.5 999"

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // WYŻSZY SKOK - Łatwiej wskakiwać na skrzynki na mirage.
    // STANDARDOWO: bind "space" "+jump"
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    // alias "+hjump" "+jump; +duck"
    // alias "-hjump" "-jump; -duck"
    // bind "space" "+hjump"

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // JUMPTHROW PO NACIŚNIĘCIU SCROOLA
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    // alias "+jumpthrow" "+jump; -attack; -attack2"
    // alias "-jumpthrow" "-jump"
    // bind "MOUSE3" "+jumpthrow"

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // VOLUME UP PODCZAS CICHEGO CHODZENIA I KUCANIA
    // STANDARDOWO: bind "shift" "+speed"
    // STANDARDOWO: bind "ctrl" "+duck"
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    // CHODZENIE:
    // alias "+shh" "incrementvar volume 0 2 0.10; +speed; r_cleardecals"
    // alias "-shh" "incrementvar volume 0 2 -0.10; -speed"
    // bind "shift" "+shh"

    // KUCANIE:
    // alias +shhd "incrementvar volume 0 2 0.10; +duck; r_cleardecals"
    // alias -shhd "incrementvar volume 0 2 -0.10; -duck"
    // bind "ctrl" "+shhd"

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // WIĘCEJ PRZYDATNYCH BINDÓW ZNAJDZIESZ NA: https://sniper13.pl/csgo-przydatne-bindy
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // SKRÓTY KOMEND
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    alias "q" "quit" // Ragequit
    alias "qq" "quit" // Ragequit
    alias "dc" "disconnect" // Wyjście z serwera
    alias "rr" "retry" // Ponowne połączenie z serwerem
    alias "s" "status" // Wyświetla status w konsoli - ip serwera, listę graczy itp.
    alias "c" "clear" // Czyści konsole
    alias "rg" "restart_normal" // Restartuje CS:GO
    alias "mute" "toggle cl_mute_enemy_team 1 0" // Wyłącza/Włącza komunikacje z przeciwną drużyną (czat tekstowy).
    alias "shield" "ui_vanitysetting_loadoutslot_t heavy5" // Postać w menu dostaje tarczę.
    alias "sd" "record record.record;ent_fire smokegrenade_projectile kill;snd_playsounds Music.StopAllExceptMusic;stop;snd_playsounds Buttons.snd37" // Usuwanie smoke na serwerze lokalnym z sv_cheats 1

    // Szybkie dawanie broni na serwerze lokalnym z sv_cheats 1
    // Nie trzeba wpisywać w konsoli give weapon_nazwabroni, wystarczy wpisać tylko jej nazwe.
    alias "ak" "give weapon_ak47"
    alias "m4" "give weapon_m4a1"
    alias "m4s" "give weapon_m4a1_silencer"
    alias "m4a1" "give weapon_m4a1_silencer"
    alias "galil" "give weapon_galilar"
    alias "famas" "give weapon_famas"
    alias "aug" "give weapon_aug"
    alias "sg" "give weapon_sg556"
    alias "tec" "give weapon_tec9"
    alias "fiveseven" "give weapon_fiveseven"
    alias "cz" "give weapon_cz75a"
    alias "beretki" "give weapon_elite"
    alias "dual" "give weapon_elite"
    alias "p2000" "give weapon_hkp2000"
    alias "usp" "give weapon_usp_silencer"
    alias "glock" "give weapon_glock"
    alias "deagle" "give weapon_deagle"
    alias "p250" "give weapon_p250"
    alias "mp9" "give weapon_mp9"
    alias "mac10" "give weapon_mac10"
    alias "uzi" "give weapon_mac10"
    alias "mp7" "give weapon_mp7"
    alias "bizon" "give weapon_bizon"
    alias "ump" "give weapon_ump45"
    alias "mag7" "give weapon_mag7"
    alias "swag7" "give weapon_mag7"
    alias "mp5" "give weapon_mp5sd"
    alias "sawedoff" "give weapon_sawedoff"
    alias "sawnoff" "give weapon_sawedoff"
    alias "soff" "give weapon_sawedoff"
    alias "sawed" "give weapon_sawedoff"
    alias "sawn" "give weapon_sawedoff"
    alias "nova" "give weapon_nova"
    alias "xm" "give weapon_xm1014"
    alias "xm1014" "give weapon_xm1014"
    alias "awp" "give weapon_awp"
    alias "scout" "give weapon_ssg08"
    alias "scar" "give weapon_scar20"
    alias "scar20" "give weapon_scar20"
    alias "g3" "give weapon_g3sg1"
    alias "c4" "give weapon_c4"
    alias "negev" "give weapon_negev"
    alias "m249" "give weapon_m249"
    alias "revolver" "give weapon_revolver"

    // Granaty
    alias "flash" "give weapon_flashbang"
    alias "he" "give weapon_hegrenade"
    alias "smoke" "give weapon_smokegrenade"
    alias "molo" "give weapon_molotov"
    alias "decoy" "give weapon_decoy"
    alias "snowball" "give weapon_snowball"
    alias "tag" "give weapon_tagrenade"

    // Sztybkie włączanie mapy z botami poprzez wpisanie jej nazwy bez "de_"
    alias "anubis" "map de_anubis"
    alias "ancient" "map de_ancient"
    alias "mirage" "map de_mirage"
    alias "nuke" "map de_nuke"
    alias "aztec" "map de_aztec"
    alias "cache" "map de_cache"
    alias "cobble" "map de_cbble"
    alias "dust" "map de_dust"
    alias "dust2" "map de_dust2"
    alias "inferno" "map de_inferno"
    alias "overpass" "map de_overpass"
    alias "train" "map de_tain"
    alias "vertigo" "map de_vertigo"

    // Informacja w konsoli o tym, że autoexec został pomyślnie załadowany.
    // Brak tego napisu w konsoli po włączeniu CS:GO oznacza, że config się nie załadował.
    exec gaben.cfg
    echo ""
    echo "+-------------------------------------------------------------------------+"
    echo "| SNAJPEROS KOMPANIEROS CEFGENIEROS LOADEOS |"
    echo "+-------------------------------------------------------------------------+"
    echo ""
    echo "* Plik konfiguracjny autoexec został pomyślnie wczytany."
    echo ""

    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
    // !! WAŻNA KOMENDA !!
    // Bez poniższej komendy, autoexec nie uruchomi się.
    // Jeżeli config mimo to nie wczytuje się, upewnij, się że jest w folderze /csgo/cfg lub X:/Steam/UserData/TWÓJ_STEAM_ID/730/local/cfg
    // ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃

    host_writeconfig

    *Na każdej rozdzielczości celownik może się trochę różnić.

     

    Ustawienia Graficzne:

    csgo ustawienia graficzne

    Możesz również zobaczyć mój poradnik odnośnie ustawień graficznych:

    Ustawienia Myszki:

    HZ - 1000
    DPI - 500
    Czułość - 2.4
    Windows - 6/11
    Wskaźnik przyśpieszenia odznaczony.

    Poradnik odnośnie ustawień myszki znajdziesz tutaj - Ustawienia myszki pod CS:GO.

    Parametry Startowe:

    -novid -tickrate 128 +set phys_pushscale 900 +cs_enable_player_physics_box 1

    * Jeśli nie wiesz czym są parametry startowe to zapraszam TUTAJ


    Share. Facebook Twitter

    Podobne Posty

    CS:GO - Komenda na Usuwanie Krwi - Czyszczenie Śladów

    CS:GO Komenda na 1000 HP - Dodanie HP

    CS:GO - Gotowy Config Treningowy - Komendy do Ćwiczenia

    • Facebook
    • Twitter
    • YouTube 106K
    • Twitch 9.655
    • SOURCE 2 W CS:GO JUŻ ZA MOMENT
    • CS:GO - CONFIG 2023 - Ustawienia i Przydatne Komendy
    © 2014-2023 - sniper13.pl - Centrum CS:GO | Polityka Prywatności | Contact | Partnership/Współpraca | Strona zawiera materiały sponsorowane

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.