Wiele osób pyta się o mój config CS:GO, celownik, ustawienia graficzne oraz dźwięku, dlatego też postanowiłem to wszystko dla Was udostępnić na jednej stronie. Możecie pobrać mój gotowy config i pozmieniać niektóre rzeczy - każda komenda jest opisana, więc nie powinniście mieć z tym problemu. Autoexec został zaktualizowany na 2023 rok.
Jeśli z kolei szukasz poradnika odnośnie tworzenia własnego configu CS:GO - Jak zrobić config w CS:GO
Config CS:GO:
- Poprawiony celownik w AWP
- Mniejszy net graph
- Lepsza widoczność na radarze
- Czyszczenie krwi
- Ustawienia dźwięku
- Komendy na FPS
- Podgłaśnianie gry podczas cichego chodzenia
- Skróty komend
- Wiele innych przydatnych komend i bindów
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-08 | Pobrań: 243,364
Aby pobrać kliknij zielony przycisk Code i wybierz Download ZIP
// Ostatnia aktualizacja: 08.02.2023
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// WAŻNE INFORMACJE
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// Wyszukaj "*" aby znaleźć komendy, które powinieneś dostosować pod siebie.
// Nie otwieraj pliku programem Word - może on wtedy przestać działać.
// Do edycji configu polecam program Sublime Text. https://www.sublimetext.com
// Jeśli korzystasz z programu Sublime przejdź do zakładki View > Syntax > C# > C#
// Wybranie Syntax języka C# poprawi kolory configu, możesz również spróbować inny syntax.
// Więcej przydatnych komend i bindów:
// Pełna lista komend CS:GO - https://komendycsgo.pl
// Przydane komendy - https://sniper13.pl/csgo-komendy-lista-przydatnych-komend-w-csgo
// Przydatne bindy - https://sniper13.pl/csgo-przydatne-bindy
clear // Wyczyszczenie konsoli przed uruchomienien configu.
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// MYSZKA
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
sensitivity "2.2" // Główna czułość myszki. *
zoom_sensitivity_ratio_mouse "1" // Czułość myszki podczas celowania z awp/scout.
m_rawinput "1" // Włącza bezpośredni odczyt z myszki. (Ustawienia Windowsa nie wpływają na myszkę).
m_customaccel "0" // Wyłączenie akceleracji myszy.
m_mousespeed "0" // Wyłączenie windowsowej akceleracji myszy.
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// DŹWIĘK
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
volume "0.20" // Ogólna głośność gry. *
snd_mixahead "0.025" // Ustala opóźnienie dźwięku.
voice_enable "1" // Komunikacja głosowa w grze. [0 - wyłączona, 1 - włączona]
voice_scale "0.7" // Głośność komunikacji głosowej na 70%. *
voice_positional "0" // Pozycyjna komunikacja głosowa. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
snd_surround_speakers "-1" // Konfiguracja wyjścia audio. [-1 - Automatyczne wykrycie sprzętu. 0 - Słuchawki. 2 - Głośniki Stereo. 4 - Cztery głośniki. 5 - Dźwięk przestrzenny 5.1. 7 - Dźwięk przestrzenny 7.1]
snd_hwcompat "0" // Użycie zaawansowanego audio. [0 - Włączone, 1 - Wyłączone]. Polecam włączyć, lecz na słabszych PC może zabrać FPS.
snd_mute_losefocus "0" // Wyłączenie dźwięków z gry podczas zminimalizowanej gry. [0 - wyłączenie dźwięku, 1 - włączenie dźwięku]
snd_musicvolume_multiplier_inoverlay "0" // Wyłączenie ściszania gry, gdy włączona jest nakładka Steam.
snd_menumusic_volume "0" // Głośność muzyki w menu.
snd_roundstart_volume "0" // Głosność muzyki na początku rundy.
snd_mapobjective_volume "0" // Głosność muzyki po podłożeniu bomby.
snd_deathcamera_volume "0" // Głosność dźwięku podczas zgonu.
snd_roundend_volume "0" // Głosność muzyki po skończonej rundzie.
snd_tensecondwarning_volume "0.02" // Głosność muzyki, gdy do wybuchu bomby zostanie 10 sekund.
snd_mvp_volume "0.02" // Głośność muzyki MVP po zakończeniu rundy.
snd_mute_mvp_music_live_players "1" // Całkowite wyłączenie muzyki MVP, gdy żyje przeciwnik a runda się zakończy. [0 - włączony, 1 - wyłączony].
snd_dzmusic_volume "0.02" // Głosność muzyki w trybie Strefa Zagrożenia.
cl_player_ping_mute "0" // Głosność dźwięku pingowania pozycji. [0 = włączony, 1 = wyłączony].
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// GRAFIKA
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
fps_max "399" // Maksymalna ilość FPS w grze. *
fps_max_menu "144" // Maksymalna ilość FPS w menu. Możesz ustawić pod HZ w monitorze. *
mat_monitorgamma "2" // Poziom jasności gry. [min - 1.6, max 2.6]*
mat_monitorgamma_tv_enabled "0" // Tryb wyświetlania - wpływa na gammę. [0 - monitor, 1 - tv]
mat_powersavingsmode "0" // Tryb oszczędzania energii. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
r_drawtracers_firstperson "1" // Lecące pociski z karabinu (Pierwsza osoba). Niektórym ustawienie tego na 1 może pomóc w kontrolowaniu spray. [0 - wyłączone, 1 włączone]
r_dynamic "1" // Wyświetlanie dynamicznego światła np. rozbłysk flashy czy strzelania - zwiększa widoczność. [0 - wyłączone, 1 włączone]
r_player_visibility_mode "1" // Kontrast graczy. [0 - wyłącza, 1 - włącza]
cl_ping_fade_distance "350" // Odległość w jakiej ping ma zanikać między celownikiem a pingiem. [Standardowo - 300]
cl_ping_fade_deadzone "150" // Odległość w jakiej ping całkowicie znika między celownikiem a pingiem. [Standardowo - 60]
cl_teamid_overhead_mode "2" // Pokazywanie nicków przez ściany. [0 - wyłączone, 1 - znacznik, 2 - znacznik, nick i ekwipunek]
ui_mainmenu_bkgnd_movie_CC4ECB9 "cbble" // Wyświetlanie mapy w menu. [random, cbble, sirocco_night, anubis, nuke, ancient, vertigo] *
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// HUD
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
hud_scaling "0.88" // Skala hudu.
safezonex "1.0" // Pozycja całego hudu prawo-lewo. [max - 1.0, min 0.1]
safezoney "1.0" // Pozycja całego hudu góra-dół. [max - 1.0, min 0.1]
cl_hud_color "1" // Kolor hudu. [0 - domyślny, 1 - biały, 2 - jasnoniebieski, 3 - ciemnoniebieski, 4 - fioletowy, 5 - czerwony, 6 - pomarańczowy, 7 - żółty, 8 - zielony, 9 - jasnozielony, 10 - różowy, 11 - limonkowy] *
cl_hud_background_alpha "0.3" // Ustala przeźroczystość tła hudu.
cl_hud_playercount_pos "0" // Miejsce wyświetlania żywych graczy w HUD. [0 - góra, 1 - dół]
cl_hud_playercount_showcount "0" // Sposób wyświetlania żywych graczy HUD. [0 - wyświetlanie awatarów, 1 - wyświetlanie tylko liczby żywych graczy]
cl_hud_bomb_under_radar "1" // Sposób wyświetlania bomby w HUD, gdy ją posiadamy [1 - pod radarem, 0 - jaśniejszy kolor bomby pod ekwipunkiem z prawej strony]
cl_hud_healthammo_style "0" // Styl wyświetlania HP oraz kamizelki w HUD. [0 - liczba oraz pasek, 1 - sama liczba]
cl_show_clan_in_death_notice "0" // Wyświetlanie nazw grup Steam w killfeed. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
cl_showloadout "1" // Wyświetlanie ikon broni w prawym dolnym rogu. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
cl_hide_avatar_images "0" // Wyświetlanie avatarów. [0 - włączone, 1 - wyłączone]
cl_sanitize_player_names "0" // Wyświetlanie nicków graczy. [0 - włączone, 1 - wyłączone]
cl_sanitize_muted_players "0" // Ukrywanie nikców często zgłaszanych graczy. [0 - odkryte, 1 - ukryte]
cl_showfps "0" // Wyświetlanie ilości FPS w lewym górnym rogu. [0 - wyłączone, 1 - włączone]. Polecam korzystać z wyświetlania FPS w ustawieniach Steam - zakładka "W grze".
cl_autohelp "1" // Wyświetlanie powiadomień o zmianie trybu strzelania w glocku i famasie. [1 - włączone, 0 - wyłączone]
gameinstructor_enable "0" // Pokazywanie podpowiedzi w grze dla początkujących. [1 - włączone, 0 - wyłączone]
cl_scoreboard_mouse_enable_binding "+attack2" // Przycisk, który ma aktywować kursor w konsoli. Standardowo +attack2 czyli prawy myszy.
cl_playerspray_auto_apply "0" // Sposób używania graffiti. [0 - wymaga zatwierdzenia myszką, 1 - puszczenie T automatycznie użyje spray]
hud_showtargetid "1" // Wyświetlanie nicku przeciwnika na którego namierzamy. (Zablokowane na FaceIT)
// Ustawienia menu zakupów
cl_use_opens_buy_menu "0" // Wyłącza możliwość kupowania broni przyciskiem "E" (+use) Dzięki temu można podnieść broń na spawnie.
cl_buywheel_nomousecentering "1" // Wyłączenie centrowania kursora w menu zakupów.
closeonbuy "0" // Automatyczne wyłączanie okna zakupów po zakupieniu broni. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
cl_buywheel_nonumberpurchasing "0" // Kupowanie broni numerkami na klawiaturze. [0 - włącza, 1 - wyłącza]
cl_buywheel_donate_key "0" // Przycisk kupowania broni dla członków drużyny. [0 - lewy ctrl, 1 - lewy alt, 2 - lewy shift]
// Ustawienia net_graph
net_graph "0" // 1 - Włącza net graph - pokazywanie fps, pingu, tickrate itd. Używam 0, gdyż korzystam z binda na wyświetlanie netgraphu pod "TAB".
net_graphproportionalfont "0.5" // Wielkość czcionki net_graph. [0.5 - mała, 1.0 - standardowa duża]
net_graphheight "64" // Wysokość net_graph.
net_graphpos "1" // Pozycja net_graph. [1 - prawa, 2 - środek, 3 - lewa]
// Ustawienia radaru
cl_hud_radar_scale "1.15" // Powiększa radar.
cl_radar_icon_scale_min "0.9" // Wielkość ikonek graczy na radarze.
cl_radar_always_centered "0" // Wyłącza czarne tło wokół radaru, dzięki temu więcej widać na mapie.
cl_radar_rotate "1" // Włącza obracanie się radaru.
cl_radar_scale "0.4" // Skala mapy na radarze.
cl_radar_square_with_scoreboard "1" // Radar zmienia się w kwadrat podczas włączonego "TAB".
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// MODEL BRONI
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
cl_bobamt_lat "0.1" // Zmniejsza poziom trzęsienia się celownika w awp/scout.
cl_bobamt_vert "0.1" // Zmniejsza poziom trzęsienia się celownika w awp/scout.
cl_bobcycle "0.1" // Minimalne trzęsienie się broni.
cl_bob_lower_amt "5" // Minimalne trzęsienie się broni.
cl_viewmodel_shift_left_amt "0.5" // Poziom odchylenia broni podczas kucania.
cl_viewmodel_shift_right_amt "0.25" // Poziom odchylenia broni podczas chodzenia.
cl_righthand "1" // W której ręce ma być broń. [1 - prawa, 0 - lewa]
viewmodel_presetpos "3" // Klasyczna pozycja broni. Koniecznie użyj 0, jeśli chcesz zmienić poniższe komendy.
viewmodel_fov "68" // FOV Broni.
viewmodel_offset_z "-1.5" // Pozycja broni góra/dół.
viewmodel_offset_x "2.5" // Pozycja broni prawo/lewo.
viewmodel_offset_y "0" // Pozycja broni przód/tył.
viewmodel_recoil "0" // Wyłącza odskakiwanie broni podczas strzelania.
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// CELOWNIK *
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
cl_crosshairstyle "4" // Styl celownika - kompletnie statyczny.
cl_crosshairsize "2" // Wielkość celownika.
cl_crosshairdot "0" // Kropka w celowniku. 0 - OFF, 1 - ON
cl_crosshair_t "0" // Celownik w stylu "T" usuwa górną kreskę w celowniku. 0 - OFF, 1 - ON
cl_crosshairgap "-3.30" // Wielkość przerwy między kreskami (Środek Celownika).
cl_crosshairgap_useweaponvalue "0" // Celownik się nie zmienia zależnie od broni.
cl_crosshairthickness "1" // Grubość celownika.
cl_crosshairusealpha "1" // Włącza przeźroczystość celownika.
cl_crosshairalpha "255" // Przeźroczystość celownika. 255 - bardzo widoczny, 1 - mało widoczny. - Musi być włączone cl_crosshairusealpha, aby komenda działała
cl_crosshair_drawoutline "0" // Obrysowanie czarną kreską celownika, zwiększa to widoczność celownika.
cl_crosshair_outlinethickness "1" // Wielkość obrysowania celownika.
cl_crosshaircolor "1" // Kolor celownika.
cl_crosshair_sniper_width "2.7" // Grubsze linie celownika w AWP.
cl_crosshair_friendly_warning "2" // Wyświetla kółko ostrzegawcze, gdy namierzymy na członka drużyny.
cl_show_observer_crosshair "2" // Wyświetlanie celowników innych graczy. [0 - wyłączony, 1 - znajomi, 2 - wszyscy]
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// ŁĄCZE i SERWERY
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// Wytłumaczenie tych komend znajdziesz tutaj: https://sniper13.pl/csgo-tickrate-interp-rate-loss-choke-var
// Poradnik jak ustawić prawidłowo rate: https://sniper13.pl/csgo-nowe-ustawienia-rate
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
rate "786432" // *
cl_updaterate "128"
cl_cmdrate "128"
cl_interp "0"
cl_interp_ratio "2.0"
cl_resend_timeout "60" // Czas w sekundach przez jaki będzie następowała ponowna próba dołączenia do serwera po utracie połączenia.
cl_resend "1.5" // Częstotliwość ponownego łączenia się z serwerem po utracie połączenia. [Najniższa wartość 1.5, Standardowo - 6 sekund]
cl_downloadfilter "all" // Pobieranie plików z serwerów społeczności. [all - pozwala na pobieranie wszystkich plików, nosounds - wyłącza pobieranie dźwięków; none - blokuje pobieranie wszystkiego (mogą być problemy z dołączeniem do serwerów)]
cl_join_advertise "2" // Możliwość dołączania do Twojej gry przez znajomych. [0 - tylko zaproszenie, 1 - tylko do serwerów oficjalnych, 2 - serwery oficjalne oraz społeczności]
cl_invites_only_friends "0" // Gdy ustawione na 1, tylko znajomi będą mogli zaprosić cię gry. Ustawienie 0 zezwala na zaproszenia od wszystkich.
cl_mute_all_but_friends_and_party "0" // Wyłączenie komunikacji z graczami poza znajomymi i członkami lobby
cl_mute_enemy_team "0" // Blokowanie komunikacji z graczami z przeciwnej drużyny. [0 - komunikacja włączona, 1 - komunikacja wyłączona]
mm_dedicated_search_maxping "60" // Maksymalny ping na MM podczas wyszukiwania meczu.
mm_csgo_community_search_players_min "6" // Ustala ile minimalnie ma być graczy na serwerze Valve podczas szukania serwera. Dzięki temu nie dołączymy do serwera gdzie są same boty.
spec_replay_autostart "0" // Automatyczne pokazywanie powtórki po zgonie. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
cl_spec_mode "4" // Sposób oglądania graczy po śmierci. [4 - pierwsza osoba, 5 - trzecia osoba jeśli serwer pozwala]
cl_color "2" // Preferowany kolor gracza w trybie turniejowym. [0 - żółty, 1 - fioletowy, 2 - zielony, 3 - niebieski, 4 - pomarańczowy] *
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// POZOSTAŁE KOMENDY
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
con_enable "1" // Możliwość włączania konsoli.
cl_autowepswitch "0" // Wyłącza auto wybieranie broni po jej podniesieniu. [0 - wyłączone, 1 - włączone]
cl_disablefreezecam "1" // Po zgonie kamera podąża za przeciwnikiem.
cl_dm_buyrandomweapons "0" // Wyłączenie losowych broni na DM Valve.
cl_clanid "7203033" // Grupa steam w tabeli.
joystick "0" // Wyłączenie dzoja w grze. Może dać kilka FPS na starszych komputerach.
cl_hideserverip "1" // Ukrywanie IP serwera (w tym własne) w konsoli.
engine_no_focus_sleep "0" // Wyłącza tryb uśpienia gry, gdy jest zminimalizowana. Komenda przyjazna streamerom. [0 - ograniczenie fps, gdy zminimalizowane, 1 - wyłączone ograniczenie]
player_nevershow_communityservermessage "1" // Wyłącza okno z informacjami o serwerach społeczności. Ten crap: https://i.imgur.com/TXHslZQ.png
ui_steam_overlay_notification_position "bottomright" // Miejsce powiadomień steam w grze. topleft, topright, bottomleft, bottomright
log_color "General" "FF7F50FF" // Zmiana koloru tekstu w konsoli. Standardowo: log_color General FFFFFFFF | Więcej kolorów: https://sniper13.pl/csgo-kolorowa-konsola-jak-zmienic-kolor-tekstu
log_color "Console" "FF7F50FF" // Zmiana koloru tekstu w konsoli. Standardowo: log_color Console FFFFFFFF | Więcej kolorów: https://sniper13.pl/csgo-kolorowa-konsola-jak-zmienic-kolor-tekstu
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// BINDY
// Aby włączyć dany bind usuń // przed bind i alias
// Aby wyłączyć dany bind dodaj // przed bind lub usuń linijkę
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// RÓŻNE
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
bind "Z" "+radialradio" // Nowe koło radia.
bind "C" "radio" // Włącza menu radia.
bind "V" "+voicerecord" // Mikrofon pod klawiszem V.
bind "MOUSE3" "player_ping" // Pingowanie pozycji.
bind "ALT" "noclip" // Latanie po mapie podczas ćwiczenia.
bind "F1" "autobuy" // Automatyczne kupowanie broni pod F1. Jakiś czas temu Valve zmieniło ten przycisk na F3, gdyż myliło się z vote - ja zostawiłem F1.
bind "F9" "toggle voice_loopback" // Sprawdzanie mikrofonu. Kliknij "F9", aby sprawdzić jak Twój mikrofon brzmi w grze.
bind "F11" "exec trening" // Aktywowanie configu do treningu. Możesz go pobrać tutaj: https://sniper13.pl/csgo-komendy-treningowe
bind "-" "sv_cheats 1; toggle mat_postprocess_enable; sv_skyname vertigoblue_hdr" // Włączenie sv cheats, zmiana skyboxa na vertigo oraz wyłączenie post procesu. (Tylko lokalnie).
// Wiadomości na czacie
bind "DOWNARROW" "say ¯\_(ツ)_/¯; play ambient/creatures/chicken_death_02"
// Numpad
//bind "KP_INS" "say ( ͡° ͜ʖ ͡°)" // Klawisz 0
//bind "KP_END" "say (=^-ω-^=)" // Klawisz 1
//bind "KP_DOWNARROW" "say (=`ﻌ´=)" // Klawisz 2
//bind "KP_PGDN" "say ( ̿–ᆺ ̿–)" // Klawisz 3
//bind "KP_LEFTARROW" "say 4" // Klawisz 4
//bind "KP_5" "say 5" // Klawisz 5
//bind "KP_RIGHTARROW" "say 6" // Klawisz 6
//bind "KP_HOME" "say 7" // Klawisz 7
//bind "KP_UPARROW" "say 8" // Klawisz 8
//bind "KP_PGUP" "say 9" // Klawisz 9
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// USUWANIE KRWI
// Standardowo: bind "SHIFT" "+speed"; bind "R" "+reload";
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
bind "SHIFT" "+speed;r_cleardecals" // Czyści mapę z krwi podczas naciśnięcia shift.
bind "CTRL" "+duck;r_cleardecals" // Czyści mapę z krwi podczas naciśnięcia ctrl.
bind "R" "+reload;r_cleardecals" // Czyści mapę z krwi podczas przeładowania.
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// SZYBKIE WYCIĄGANIE GRANATÓW
// Nazwy granatów: weapon_flashbang, weapon_hegrenade, weapon_smokegrenade, weapon_molotov, weapon_incgrenade
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
bind "MOUSE5" "use weapon_flashbang" // Wyciąganie flasha bocznym klawiszem myszy. Jeśli chcesz go wyłączyć dodaj // przed bindem.
//bind "MOUSE5" "use weapon_smokegrenade" // Wyciąganie smoke bocznym klawiszem myszy.
//bind "MOUSE5" "use weapon_hegrenade" // Wyciąganie hegrenade bocznym klawiszem myszy.
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// CLUTCH BIND - Wycisza/odcisza graczy.
// STANDARDOWO: bind "x" "radio2"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
bind "x" "clutch_mode_toggle"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// SKAKANIE NA SCROLLU
// STANDARDOWO: bind "MWHEELUP" "invprev"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
bind "MWHEELUP" "+jump"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// ZMIANA RĘKI
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
bindtoggle "capslock" "cl_righthand"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// WYŚWIETLANIE NET_GRAPH PODCZAS TRZYMANIA TAB
// STANDARDOWO: bind "tab" "+score"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
bind "TAB" "+scorenet"
alias "+scorenet" "+showscores; net_graph 1"
alias "-scorenet" "-showscores; net_graph 0"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// SZYBKIE WYRZUCANIE BOMBY
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
bind "n" "use weapon_c4;drop"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// CELOWNIK DO SMOKÓW
// STANDARDOWO: bind "z" "radio3"
// Naciśnięcie Z włączy lub wyłączy wyświetlanie dużego celownika.
// Pamiętaj, aby pierwszą wartość dostosować do wielkości swojego celownika.
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// bind "z" "toggle cl_crosshairsize 2.5 999"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// WYŻSZY SKOK - Łatwiej wskakiwać na skrzynki na mirage.
// STANDARDOWO: bind "space" "+jump"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// alias "+hjump" "+jump; +duck"
// alias "-hjump" "-jump; -duck"
// bind "space" "+hjump"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// JUMPTHROW PO NACIŚNIĘCIU SCROOLA
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// alias "+jumpthrow" "+jump; -attack; -attack2"
// alias "-jumpthrow" "-jump"
// bind "MOUSE3" "+jumpthrow"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// VOLUME UP PODCZAS CICHEGO CHODZENIA I KUCANIA
// STANDARDOWO: bind "shift" "+speed"
// STANDARDOWO: bind "ctrl" "+duck"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// CHODZENIE:
// alias "+shh" "incrementvar volume 0 2 0.10; +speed; r_cleardecals"
// alias "-shh" "incrementvar volume 0 2 -0.10; -speed"
// bind "shift" "+shh"
// KUCANIE:
// alias +shhd "incrementvar volume 0 2 0.10; +duck; r_cleardecals"
// alias -shhd "incrementvar volume 0 2 -0.10; -duck"
// bind "ctrl" "+shhd"
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// WIĘCEJ PRZYDATNYCH BINDÓW ZNAJDZIESZ NA: https://sniper13.pl/csgo-przydatne-bindy
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// SKRÓTY KOMEND
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
alias "q" "quit" // Ragequit
alias "qq" "quit" // Ragequit
alias "dc" "disconnect" // Wyjście z serwera
alias "rr" "retry" // Ponowne połączenie z serwerem
alias "s" "status" // Wyświetla status w konsoli - ip serwera, listę graczy itp.
alias "c" "clear" // Czyści konsole
alias "rg" "restart_normal" // Restartuje CS:GO
alias "mute" "toggle cl_mute_enemy_team 1 0" // Wyłącza/Włącza komunikacje z przeciwną drużyną (czat tekstowy).
alias "shield" "ui_vanitysetting_loadoutslot_t heavy5" // Postać w menu dostaje tarczę.
alias "sd" "record record.record;ent_fire smokegrenade_projectile kill;snd_playsounds Music.StopAllExceptMusic;stop;snd_playsounds Buttons.snd37" // Usuwanie smoke na serwerze lokalnym z sv_cheats 1
// Szybkie dawanie broni na serwerze lokalnym z sv_cheats 1
// Nie trzeba wpisywać w konsoli give weapon_nazwabroni, wystarczy wpisać tylko jej nazwe.
alias "ak" "give weapon_ak47"
alias "m4" "give weapon_m4a1"
alias "m4s" "give weapon_m4a1_silencer"
alias "m4a1" "give weapon_m4a1_silencer"
alias "galil" "give weapon_galilar"
alias "famas" "give weapon_famas"
alias "aug" "give weapon_aug"
alias "sg" "give weapon_sg556"
alias "tec" "give weapon_tec9"
alias "fiveseven" "give weapon_fiveseven"
alias "cz" "give weapon_cz75a"
alias "beretki" "give weapon_elite"
alias "dual" "give weapon_elite"
alias "p2000" "give weapon_hkp2000"
alias "usp" "give weapon_usp_silencer"
alias "glock" "give weapon_glock"
alias "deagle" "give weapon_deagle"
alias "p250" "give weapon_p250"
alias "mp9" "give weapon_mp9"
alias "mac10" "give weapon_mac10"
alias "uzi" "give weapon_mac10"
alias "mp7" "give weapon_mp7"
alias "bizon" "give weapon_bizon"
alias "ump" "give weapon_ump45"
alias "mag7" "give weapon_mag7"
alias "swag7" "give weapon_mag7"
alias "mp5" "give weapon_mp5sd"
alias "sawedoff" "give weapon_sawedoff"
alias "sawnoff" "give weapon_sawedoff"
alias "soff" "give weapon_sawedoff"
alias "sawed" "give weapon_sawedoff"
alias "sawn" "give weapon_sawedoff"
alias "nova" "give weapon_nova"
alias "xm" "give weapon_xm1014"
alias "xm1014" "give weapon_xm1014"
alias "awp" "give weapon_awp"
alias "scout" "give weapon_ssg08"
alias "scar" "give weapon_scar20"
alias "scar20" "give weapon_scar20"
alias "g3" "give weapon_g3sg1"
alias "c4" "give weapon_c4"
alias "negev" "give weapon_negev"
alias "m249" "give weapon_m249"
alias "revolver" "give weapon_revolver"
// Granaty
alias "flash" "give weapon_flashbang"
alias "he" "give weapon_hegrenade"
alias "smoke" "give weapon_smokegrenade"
alias "molo" "give weapon_molotov"
alias "decoy" "give weapon_decoy"
alias "snowball" "give weapon_snowball"
alias "tag" "give weapon_tagrenade"
// Sztybkie włączanie mapy z botami poprzez wpisanie jej nazwy bez "de_"
alias "anubis" "map de_anubis"
alias "ancient" "map de_ancient"
alias "mirage" "map de_mirage"
alias "nuke" "map de_nuke"
alias "aztec" "map de_aztec"
alias "cache" "map de_cache"
alias "cobble" "map de_cbble"
alias "dust" "map de_dust"
alias "dust2" "map de_dust2"
alias "inferno" "map de_inferno"
alias "overpass" "map de_overpass"
alias "train" "map de_tain"
alias "vertigo" "map de_vertigo"
// Informacja w konsoli o tym, że autoexec został pomyślnie załadowany.
// Brak tego napisu w konsoli po włączeniu CS:GO oznacza, że config się nie załadował.
exec gaben.cfg
echo ""
echo "+-------------------------------------------------------------------------+"
echo "| SNAJPEROS KOMPANIEROS CEFGENIEROS LOADEOS |"
echo "+-------------------------------------------------------------------------+"
echo ""
echo "* Plik konfiguracjny autoexec został pomyślnie wczytany."
echo ""
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
// !! WAŻNA KOMENDA !!
// Bez poniższej komendy, autoexec nie uruchomi się.
// Jeżeli config mimo to nie wczytuje się, upewnij, się że jest w folderze /csgo/cfg lub X:/Steam/UserData/TWÓJ_STEAM_ID/730/local/cfg
// ⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃
host_writeconfig
Ustawienia Graficzne:
Możesz również zobaczyć mój poradnik odnośnie ustawień graficznych:
Ustawienia Myszki:
HZ - 1000
DPI - 500
Czułość - 2.4
Windows - 6/11
Wskaźnik przyśpieszenia odznaczony.
Poradnik odnośnie ustawień myszki znajdziesz tutaj - Ustawienia myszki pod CS:GO.
Parametry Startowe:
-novid -tickrate 128 +set phys_pushscale 900 +cs_enable_player_physics_box 1
* Jeśli nie wiesz czym są parametry startowe to zapraszam TUTAJ